Pystyykö paikkaamaan kumin, vai joutuuko vaihtamaan uuteen???Kun siinä törröttää 3tuuman naula...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noin 20-30€.Onkos se muuten kauheen iso ero hinnassa, jotta viekö liikkeeseen pelkän vanteen vai koko pyörän?
Kiitoksia tuosta org.shopin vinkistä..sieltä löytyikin hyvä tarjous! Saattaa päästä koko hommasta parilla sadalla...!!!Ja halvimmat renkaat näkyivät muuten olevan tuolla .org shopissa.![]()
Mulla kävi samanmoinen vahinko alkukaudesta, frankilla paikkasivat 20€ homma kun vein vanteineen sinne.Pystyykö paikkaamaan kumin, vai joutuuko vaihtamaan uuteen???Kun siinä törröttää 3tuuman naula...
Sama homma mulla viime kaudella. Paikkautin ja hyvin kesti kunnes kulutuspinta loppui, ajona myös rataa ja isoja nopeuksia (+250kmh). Varma on silti aina varmaa. Kannattaa siis vaatia paikaksi semmonen tattimallinen, joka pannaan kumiin sisäpuolelta. Mulla oli semmonen ulkoapäin laitettava mato, mutta se tattimallinen on parempi.Radallakin tuli sitä jo ajettuu ja paikkauksen jälkeen tullu 7000km joten mulla on toiminut ok.Pystyykö paikkaamaan kumin, vai joutuuko vaihtamaan uuteen???Kun siinä törröttää 3tuuman naula...
No perkeles! Kannattaisi kokeilla lähiaikoina myös lottoa. Mikähän mahtaa olla todennäköisyys siihen, että ajaa kehä-ykkösellä tuollaiseen onnettomaan väkäseen!![]()