• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GULF, BP paitoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bmw cowboy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olin MP-messuilla vuodenvaihteen jälkeen ja siellä oli yksi myyjä
myymässä noita legandaarisia Gulf ja BP paitoja.

Mahtaako kukaan tietää yhteystietoja paitojen myyjään
confused_orig.gif

biggrin.gif

Kiitos vinkistä, mutta tuolta ei kyllä löydy kyseistä tuotetta.

Paidan värit olivat myös originellit !!!

Siis Gulf, se oikean oranssi...

wink.gif

Minulla on Leather Heavenista hommattu Gulf-paita eikä ole käynyt mielessäkään, että siinä olisi jotenkin "väärä" oranssi. Ja näin vanha äijä sentään on tankannutkin mopoa Gulfilla.
smile_org.gif

Kyllä minäkin Gulfilla olen tankannut.

Kysäisen noilta jannuilat oikein moubailin välityksellä heti maanantaina.

Kiitosta vaan lisätiedosta !

smile_org.gif

Jotain kummaan noissa Gulf-paidassa on, kun serkunmies osti multa paidan päältä pois
smile_org.gif

Juu...ja kaikennäköiset muutkin vinkit tosta mp-henkisestä t-paitahommasta ovat erittäinkin tervetulleita...
-nimim googlella lähinnä paskaa käteen hakiessa...
033102ass_1_prv.gif

Se heppu joka myy tota kampetta on kaverin kaveri, nettisivutkin löytyvät mutta en tietenkään muista osoitetta. Yritän kaivaa tietoja esiin.

Roope se varmaan oli, piti joskus seinäjoella desert skin liikettä, joku tietää varmaan nimen miehelle

Hahaa, voitin kerran radio cityn kilpailussa ja sain mennä leather heaveniin valitsemaan haluamani t-paidan. Gulfin oranssi paita lähti mukaan...
cool.gif

Pohjoisella rautatienkadulla on liike.

Back