G
Guest
Guest
Huonosti keskustelua pyörästä, laitetaan tänne tietoa, hyvät ja huonot. Itse en omista kyseistä pyörää, harkitsen vaihtoa -04 LT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä 04 GT ja kokeillut uutta GT:tä.Huonosti keskustelua pyörästä, laitetaan tänne tietoa, hyvät ja huonot. Itse en omista kyseistä pyörää, harkitsen vaihtoa -04 LT.
Samat oireet on meilläkin. Oltiin milanossa klo 18 ruuhkassa kun bemari ryntäs eteenpäin ykkös vaihde silmässä ja kierrokset nous 3000 kieppeille. Meinas olla jarru hantaakit hukassa.Mulla meinaa ainakin olla vähän ropsia tyhjäkäynnin kanssa. Sattunnaisesti jää kierrokset korkealle. Kaupunki ajossa huomaa kun jää hetkeksi "huutaan" ja menohalut on turhan ripeet. Eikä oo tullut ainakaan vielä kuntoon vaikka parikin kertaa on yritetty entrataOnko muilla ollut samoja oireita?![]()
Samoja vaivoja oli viime kesänä minunkin pyörässä. Ilmansuodatin kotelo askelmoottoreineen uusittu ja ruiskunohjelma päivitetty, nyt toimii loistavasti, myös kaasun toiminta kaupunkiajossa "sivistynyttä" , ainakin näillä lämpötiloilla. (+3 ,piti käydä kokeilemassa ) Kiitos RM HEINON Espoo "pojille", vika oli heillä tiedossa, ja takuuajan puitteissa korjaus veloitukseton.Samat oireet on meilläkin. Oltiin milanossa klo 18 ruuhkassa kun bemari ryntäs eteenpäin ykkös vaihde silmässä ja kierrokset nous 3000 kieppeille. Meinas olla jarru hantaakit hukassa.Mulla meinaa ainakin olla vähän ropsia tyhjäkäynnin kanssa. Sattunnaisesti jää kierrokset korkealle. Kaupunki ajossa huomaa kun jää hetkeksi "huutaan" ja menohalut on turhan ripeet. Eikä oo tullut ainakaan vielä kuntoon vaikka parikin kertaa on yritetty entrataOnko muilla ollut samoja oireita?![]()
10tkm huollossa vaihtoivat jonkun tyhjäkäyntirekulaattorin ja päivittivät boxin. Nyt on sitten pelannut OK .