Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valo vilkkuu aluksi ja jää myöhemmin palamaan jatkuvasti (750 K6). Bensan rajamäärät on muistaakseni mainittu manuaalissakin.Ok...Ihmetyttää se valon vilkkuminen.
Valo vilkkuu kun alle 3 litraa ja palaa kun alle litraPaljonko benziiniä on kun valo syttyy?Valo rupeaa ainakin aluksi vilkkumaan,jääkö jossain vaiheessa kokoaikaisesti palamaan?Ja vielä tuo tankin koko olis hyvä tietää.
Juu,noinhan se meni...Alko jo pätkimään,onneks oli benziiniasema lähellä.Valo vilkkuu kun alle 3 litraa ja palaa kun alle litraPaljonko benziiniä on kun valo syttyy?Valo rupeaa ainakin aluksi vilkkumaan,jääkö jossain vaiheessa kokoaikaisesti palamaan?Ja vielä tuo tankin koko olis hyvä tietää.
Mulla kun valo on ruvennut palaan,niin en siltikään ole 14 litraa enempää saanu mahtuun tankkiin.Ja eiks joissakin giksuissa ole oolut jotain vikaa valossa?Paljonko benziiniä on kun valo syttyy?Valo rupeaa ainakin aluksi vilkkumaan,jääkö jossain vaiheessa kokoaikaisesti palamaan?Ja vielä tuo tankin koko olis hyvä tietää.
Mun Koo Nelosessa valo syttyy kun on viis litraa jäljellä tankissa. Ja joillakin se ei syty ollenkaan, ja sitten sitä ihmetellään kehän varressaJa K4:ssa 3litraa jää bensiiniä. kun valo alkaa palamaan. Yleensä sitä luokkaa taitaa olla.
Eilen tankattu. Valo vilkkunut n. 20km matkan eikä tankkii silti mennyt ihan 12 litraa.Mulla kun valo on ruvennut palaan,niin en siltikään ole 14 litraa enempää saanu mahtuun tankkiin.Ja eiks joissakin giksuissa ole oolut jotain vikaa valossa?
Meitsillä taas K4:ssa palaa jatkuvastiMun Koo Nelosessa valo syttyy kun on viis litraa jäljellä tankissa. Ja joillakin se ei syty ollenkaan, ja sitten sitä ihmetellään kehän varressaJa K4:ssa 3litraa jää bensiiniä. kun valo alkaa palamaan. Yleensä sitä luokkaa taitaa olla.![]()