• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX1000R vs R-1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raisa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei me osata vaimoakaan sulle valita, vaikka koeajopäivillä käytäisiinkin.
biggrin.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

rykkösestä en mitään tiiä kun en oo sitä kokeillut,mutta SUSSU 05 on kiva peli.5000kilsaa tuli tänään täyteen:) (ja on makeempi ku busa)t.ex bussikuski

Mulla mittarissa yli 8 tkm ja viime perjantaina ajelin huvikseni 952 kilsaa kerralla, joten kyllä sillä matkaakin taittaa.

Mites minun vanha ksatanen pärjäisi tässä matkapyörien vertailussa? Kyllä silläkin jaksoi ajaa useamman sata kilsaa yhteen menoon.
062802moto_prv.gif

No joo, minä vain, että sain kaksisataa viestiä kasaan.

Eipä taida muutenkaan olla paljoa apua noista 1-2 hp tai 1-2 nm eroissa pyörällä. Ainakaan noin vakiokäytössä. Ja jos rataa ajat kilpaa niin silloin muutat pyörää joka tapauksessa... Ja on se kumma että se Rossikin yleensä ajaa hitaammalla ja tehottomammalla pyörällä kuin moni muu, mut jostain kumman syystä se vaan voittaa... Eipä taida yhdenkään "ei tosissaan" kilpaa ajavan taidot riittää ottaa kaikkea irti, mitä noista pyöristä saa.

biggrin.gif
Ja kaikilla pyörillä on kiva ajaa
062802moto_prv.gif

No uudessa -05 Gixxerissä on ihan mieletön kone! Selvästi kiloluokan paras. Vanhassakin on hyvä, mutta tässä on vielä parempi koko kierrosalueella. Muutenkin Gixxeri on mun mielestä paras näistä kilosista, todella ketterä mutta kuitenkaan ei liian vikuri. Ei ihan yhtä vakaa kuin Blade, mutta muut osa-alueet on sitten parempia.

R1 on helvetin hyvä pyörä, mutta -04 vuodesta lähtien alavääntö on kärsinyt. Kierroksilla se menee sitten tietysti paremmin kuin edelliset mallit. Hyvähän sillä on ajaa, ei siinä mitään.

No uudessa -05 Gixxerissä on ihan mieletön kone! Selvästi kiloluokan paras. Vanhassakin on hyvä, mutta tässä on vielä parempi koko kierrosalueella. Muutenkin Gixxeri on mun mielestä paras näistä kilosista, todella ketterä mutta kuitenkaan ei liian vikuri. Ei ihan yhtä vakaa kuin Blade, mutta muut osa-alueet on sitten parempia.

R1 on helvetin hyvä pyörä, mutta -04 vuodesta lähtien alavääntö on kärsinyt. Kierroksilla se menee sitten tietysti paremmin kuin edelliset mallit. Hyvähän sillä on ajaa, ei siinä mitään.
Itseäkin säväytti K5 koe-ajolla sen verran että ihan rupesi vituttamaan kun on K4 edelleen tallissa!
tounge.gif
On siinä sen verran parempi kone koko kierrosalueella! Lisäks K4 tuntuu matkavessalta K5:een verrattuna...
biggrin.gif

Back