• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R1000 K4 kytkin temppuilee...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tzrwesku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tere
Tossa ekan huollon jälkeen on ruvennu kytkin temppuilee kylmänä elikkäs ei tahdo millään irrottaa,(aikas kenkku lähteä liikkeelle
wink.gif
) kunhan sitten kone kunnolla lämpiää ajossa niin johan pelaa, oiskos "huonot/vääränlaiset" öljyt?
Öljyt vaihdettiin Tuusmotorissa enkäs tiedä mitä tärpättiä sisään työnsivät.... Onkos porukalla kokemusta?

Vaikea sanoa mitään... Mun mopoon on laitettu Castrolin GPS-öljyt ja hyvin on kytkin toiminut.
Ei muuta ku meet näyttää mopoa uudestaan sinne Tussumotoriin...  
wink.gif

Säädä se kytkinvaijeri kohdilleen ja tarkasta "vapaaliike"! Öljyjen vaihdon jälkeen ei oo varmaan liike sitä säätänyt! Pitäs ihan sillä mennä!

Mulla sama homma ekan huollon jälkeen,nyt on castrolin öljyt (hätäpäissäni vaihdoin kun luulin olevan öljyissä vika) mutta ei toimi muka millään kylmänä vaikka olen vaijeria koittanut säätää ja pyörä on kanssa k4.Ideoita?

täytyypä kysästä welimieheltä mitä sen K4:seen tehtiin kun oli samallaisia oireita... taisi takuuhuoltoon mennä.....

Ihan tyhmää idea tähän heitän...mut olisko mahdollista, että öljyn määrä vaikuttas jotenki asiaan myös..?!?!?
withstupid.gif

Tere
Tossa ekan huollon jälkeen on ruvennu kytkin temppuilee kylmänä elikkäs ei tahdo millään irrottaa,(aikas kenkku lähteä liikkeelle
wink.gif
) kunhan sitten kone kunnolla lämpiää ajossa niin johan pelaa, oiskos "huonot/vääränlaiset" öljyt?
Öljyt vaihdettiin Tuusmotorissa enkäs tiedä mitä tärpättiä sisään työnsivät.... Onkos porukalla kokemusta?
Tuohon vanhaan aiheeseen vielä palatakseni niin kuinkahan paljon on vaikutusta öljyn määrällä, öljyä näyttäis olevan sen verran että pystyssä ollessaan koko "ikkuna" on peitossa? Onkos liika öljy kovinkin pahasta....?

Back