• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R1000 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Musta kuparin tilasin pari viikkoa sitten ja lupailivat huhtikuun alussa tulevan, myyjän mukaan tuolla värityksellä ei vielä silloin ollut yhtään pyörää suomessa, tilasin virallisen myyjän kautta..

Tampereen Heinolla oli "hyllyssä" musta Leo Vincen vaimentimilla..En kyllä kysynyt onko vaan koriste vai myytävänä.
lookaround_orig.gif

Musta/oranssi mullekin tulossa ja viralliselta maahantuojalta. Mitähän värejä muut on tilanneet?

Ottakaa suzukilasit pois päästä ja Miettikääpä nyt oikeasti pitäskö kenties rungon katketa noin? Ihan helvetin heikko hitsaus on oltava jos ei ole putket mennyt ton enempää solmuun. Itse olen kolme etupää mällipyörää korjannut ja voin sanoa että ton näköinen jälki on ihan helvetin epänormaalia. Vanne ottaa osan iskusta sitten taipuu putket ja samalla ohjauskolmio. Kyseisessä pyörässä ei ole runkokestänyt edes taivuttaa putkia joka ei todellakaan vaadi paljoa voimaa. Toivottavasti ei ole gikseri kuskien tiessä routatöissyjä...!

Eiköhän sillä Biaggilla ole ihan samanlainen runko kuin vakiopeleissä? Tissiliiveistä en osaa sanoa...

Ottakaa suzukilasit pois päästä ja Miettikääpä nyt oikeasti pitäskö kenties rungon katketa noin? Ihan helvetin heikko hitsaus on oltava jos ei ole putket mennyt ton enempää solmuun. Itse olen kolme etupää mällipyörää korjannut ja voin sanoa että ton näköinen jälki on ihan helvetin epänormaalia. Vanne ottaa osan iskusta sitten taipuu putket ja samalla ohjauskolmio. Kyseisessä pyörässä ei ole runkokestänyt edes taivuttaa putkia joka ei todellakaan vaadi paljoa voimaa. Toivottavasti ei  ole gikseri kuskien tiessä routatöissyjä...!
Arvaa vain harmittaako kun itse tuollaisen ostin niin ei nyt uskalla vetää päin tiiliseinään kun voi mennä pyörä rikki...
baaa.gif

Ottakaa suzukilasit pois päästä ja Miettikääpä nyt oikeasti pitäskö kenties rungon katketa noin? Ihan helvetin heikko hitsaus on oltava jos ei ole putket mennyt ton enempää solmuun. Itse olen kolme etupää mällipyörää korjannut ja voin sanoa että ton näköinen jälki on ihan helvetin epänormaalia. Vanne ottaa osan iskusta sitten taipuu putket ja samalla ohjauskolmio. Kyseisessä pyörässä ei ole runkokestänyt edes taivuttaa putkia joka ei todellakaan vaadi paljoa voimaa. Toivottavasti ei ole gikseri kuskien tiessä routatöissyjä...!
Höpö höpö
biggrin.gif

Hyvin näyttää runko kestävän esim. Biaggin käsittelyä...  
omg.gif
Ai toi sama runko...epäilen!
Jep, sama runko. Superbikessa ei saa vaihtaa runkoa.

Samaa paskaa rungon heikkoudesta oli edellisen mallin kohdalla. Tosi ihme, että runko voi mällissä hajota. Yhtään ei hajonnut ajossa, en ainakaan moisesta tiedä.

Eiköhän noi Suzukin inssit osaa tuon lujuuslaskennan paremmin kuin forumia selaavat vaahtoajat
biggrin.gif

Hyvin näyttää runko kestävän esim. Biaggin käsittelyä...
omg.gif
Ai toi sama runko...epäilen!
Jep, sama runko. Superbikessa ei saa vaihtaa runkoa.

Samaa paskaa rungon heikkoudesta oli edellisen mallin kohdalla. Tosi ihme, että runko voi mällissä hajota. Yhtään ei hajonnut ajossa, en ainakaan moisesta tiedä.

Eiköhän noi Suzukin inssit osaa tuon lujuuslaskennan paremmin kuin forumia selaavat vaahtoajat
biggrin.gif
Ai juuri tämä sama katkennut runkoko se on nyt sillä? Nyt on kyse tästä tapauksesta eikä kaikista suzukin rungoista. Toi on katkennut ihan päin helvettiä ja aivan liian helposti...Se minkälaiset hitsaukset teidän rungoissa on niin en tiedä, eikä kyllä kiinnostakkaan. onhan ne perämoottori insinöörit jokaisen niistä tarkastanut.

Onpas sitä Triumppi miehellä asiaa...

Painuppas vittuun täältä provoilemasta!  
inlove.gif

Ehkä eniten ihmetyttää tuo hitsauksen kohta ajatellen että on kuitenkin valurunko. Olis kuitenkin ollut mahdollista sijoittaa sauma muualle. No sillä ei lieneen väliä jos mällissä runko murtuu, kun ei noita valurunkoja oikein kannata oikoa... Eikä uudetkaan niin mahdottomasti maksa...

Back