Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mulla oo kytkinpoljintakytkin polkimen
Ei mulla oo kytkinpoljintakytkin polkimen![]()
vaihdepoljiinta tarkoitin. ajatuskatkos tuli kirjottaessaEi mulla oo kytkinpoljintakytkin polkimen![]()
Huomenna se pitäs hakee mopokaupasta turvaan ettei Terhi pääse siitä kaikkia osia purkamaan.taitaa aziz the combat fighter olla täpinöissään uudesta mopottimesta![]()
![]()
![]()
Huomenna se pitäs hakee mopokaupasta turvaan ettei Terhi pääse siitä kaikkia osia purkamaan.taitaa aziz the combat fighter olla täpinöissään uudesta mopottimesta![]()
![]()
![]()
ois voinu antaa. hyvin ne lähti kunnon myrkyillä ja kuumailmapuhaltimellaanna sen purkaa varotustarrat siitävittumainen jobi![]()
![]()
Mulla oli aika paljon germaniaksiJostain syystä Suzukissa pitää varoitustarroja olla tapetoituna ympäriinsä. Jos ne pelkää haasteita jenkkilässä?![]()
Se on vaan niin raju pyörä...Jostain syystä Suzukissa pitää varoitustarroja olla tapetoituna ympäriinsä. Jos ne pelkää haasteita jenkkilässä?![]()
Jätkät on kateellisia tosimiehelle. Saitko anttari kaadettuu jarrunestettä? Kaada sitä tankkiin muutama pullo niin jarruttaa hyvin etenkin kiihdyttäessä.Just toi![]()
![]()
+ jalkatapit + vaihdepoljinSäädettävä kaasu ja jarru taitaa olla
Jarrupääsylinteri kaputt.Tänään hakeen korjaamosta pois.Ja sit,tiedät kyllä minneJätkät on kateellisia tosimiehelle. Saitko anttari kaadettuu jarrunestettä? Kaada sitä tankkiin muutama pullo niin jarruttaa hyvin etenkin kiihdyttäessä.Just toi![]()
![]()
Sun suska on kyllä maanantaikappaleJarrupääsylinteri kaputt.Tänään hakeen korjaamosta pois.Ja sit,tiedät kyllä minneJätkät on kateellisia tosimiehelle. Saitko anttari kaadettuu jarrunestettä? Kaada sitä tankkiin muutama pullo niin jarruttaa hyvin etenkin kiihdyttäessä.Just toi![]()
![]()
![]()
Puhuttiin autosta torspoSun suska on kyllä maanantaikappaleJarrupääsylinteri kaputt.Tänään hakeen korjaamosta pois.Ja sit,tiedät kyllä minneJätkät on kateellisia tosimiehelle. Saitko anttari kaadettuu jarrunestettä? Kaada sitä tankkiin muutama pullo niin jarruttaa hyvin etenkin kiihdyttäessä.Just toi![]()
![]()
... Ruosteessa ja vaikka mitä![]()
!!!!![]()