Mitä eroa niissä on?K6 ja K7 välillä näyttäs se tonni olevan, onko niissä niin suurta eroa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä eroa niissä on?K6 ja K7 välillä näyttäs se tonni olevan, onko niissä niin suurta eroa...
Samoja vehkeitä ovat mun käsittääkseni k6 ja k7. Vain väreissä on eroa. Ite hommasin just ylivuotisen mustan (k6:n).Morjens, olen nyt sitten päätymässä tohon 750 kuutioiseen. K6 ja K7 välillä näyttäs se tonni olevan, onko niissä niin suurta eroa että kannattais toi tonni pulittaa..varmaankin k6 on jo lähellä täydellistä ajettavuudeltaan. Onko tosta viininpunamustasta mitään kuvia missään. Elektroninen ohjausiskari noista löytyy?
suzukin sivuilla oli jotaki pientä liittyen keveyteen ja ajettavuuteen. Mistähän muualta ku ee-speediltä sais nyt "halvalla" mustia.Mitä eroa niissä on?K6 ja K7 välillä näyttäs se tonni olevan, onko niissä niin suurta eroa...
![]()
Sorry, mutta siellä kirjoitettiin vuoden 2006 uutuusmallista.suzukin sivuilla oli jotaki pientä liittyen keveyteen ja ajettavuuteen.
Penkittämällä tuo selviää.Pyörään on laitettu LeoVincen slipari ja PC3, niin paljonkohan noi sitte tekee tehoa ja vääntöä lisää?
Kannattanee kysellä pyörää Korpiahon Erkalta... On mulle ainakin myynyt 2 viimeisintä kulkinetta edullisemmin kun ee-speed on pustynyt/luvannut myydä!!! Niin joo ja sit noita erkan tuomia pyöriä otetaan mielummin vaihdossakin... Ja toi äskeinen on ihan omakohtaista kokemusta, eikä mitään kaverilta kuultua!suzukin sivuilla oli jotaki pientä liittyen keveyteen ja ajettavuuteen. Mistähän muualta ku ee-speediltä sais nyt "halvalla" mustia.Mitä eroa niissä on?K6 ja K7 välillä näyttäs se tonni olevan, onko niissä niin suurta eroa...
![]()
Akrapovicmeikä on 190cm pitkä eikä mitään ongelmia ajaessa 750 gsxr...
itselläni on juuri tuo musta/harmaa k7.. helvetin nätti vehje! tuntuisi että kaikilla on tuo mattamusta...
saakohan tuohon k7 malliin ollenkaan mitään massiivista, helvetin isoa moloa kiinnitettyä kun nuo kaikki näyttäisi olevan tuommoisia lyhyitä pikku putkia.. tietoa kenelläkään?![]()
Juuri ja juuri.. suurin tähänmennessä näkynyt.. tosin itse ajattelin jotain blueflame kokoa.. eli himojölliä!Onko toi tarpeeks suuri?![]()
Täällä jotain keskustelua noista telineistä, ite annoin vaan isäpapalle ohjeet ni se väänteli rosterista moisen.No niin, nyt on virallisesti vaihdettu jammu leiristä suitsa leiriin..Mistähän sais hyvän ja halvan kilpitelineen, toi kellerman on suolasen hintanen + en tykkää siitä möykystä siinä keskellä..ja suitsan maahantuojilta voi varmaan kysellä kaatumistappeja ja vähän hienompaa tankinsuojaa..?