• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gsx-r 750 1993 takarengas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Pirellin diablon renkaita olisin tilaamassa saksasta, kun tuntuuvat olevan huomattavan paljon edullisempia siellä.
Kysymys kuuluukin, pystyykö tuohon taakse laittamaan 190-levyistä takanakkia ? Suositus on 170/55 17", mut 180/55 17" mulla ollut tuossa jo aiemmin. Tuon 190 kumin sais paketissa halvimmalla ja ois aika muhkeen näköinenkin jo.
Onko porukalla kokemuksia ?

Riippuu vanteen leveydestä. Jos 6 tuumaa niin sitten 190 käy. Mutta jos on 5.5 tai 5 tuumaa voi olla 180.

Suositus on 170/55 17"
jos suositus on 170/55 17" niin en menis kyllä laittamaan 190 kumia vaan sen takia että näyttää hyvältä läskiltä.
viisaammat osaa varmaa jatkaa miten se vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin, vai vaikuttaako
nixweiss.gif
minä ei tietä
blush.gif

mutta kyllähän se näyttää hyvältä joo

Niin en huomannut tota tehtaan suositusta. Jos ajo-ominaisuudet meinaa pitää ennallaan niin sitten 170, mutta 190 missään tapauksessa. Jos on 5 tuuman vanne takana, niin siihen kyllä pystyy asentamaan 180 kumin. En tiedä kuinka suositeltavaa se on??

Pirellin diablon renkaita olisin tilaamassa saksasta, kun tuntuuvat olevan huomattavan paljon edullisempia siellä.
Kysymys kuuluukin, pystyykö tuohon taakse laittamaan 190-levyistä takanakkia ? Suositus on 170/55 17", mut 180/55 17" mulla ollut tuossa jo aiemmin. Tuon 190 kumin sais paketissa halvimmalla ja ois aika muhkeen näköinenkin jo.
Onko porukalla kokemuksia ?
190 esim. 5" vanteella, mitetippä ite miten profiili menee kun väännät renkaan liian pienee rakoon... kun taas kapea kumi leveällä vanteella käyttäytyy toisinpäin...

Hyvä se on, vaihdon itekki samanmoiseen pyörää ku sulla 190 leveen kumen, no problem.
062802moto_prv.gif

Back