• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R 600

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin, nyt tais löytyy paikka mistä pääsee vaihtamaan vilkut helposti tohon mun 2005 mallin 600 gixeriin. Eli siellä etukatteen alla on semmonen muoviläpyskä, joka on jollain ihme muovi hommilla kiinni.

Osaisko joku sanoo että miten sen muovihomman sieltä etukatteen alta sais helpoiten irti? ja onko ne muoviruuvit, kuinka heikkoja, että miten ois kannattava alkaa niitä irrottelee?

Kiitos!

ristus ku on kädettömiä tyyppejä... ennevvanhaan purettiin ja kasattiin mopoja porukallakii tienpäällä jos hajos ja nää ihmettelee jotaa vakin vilkkujen muttereita
ghostface.gif

Oletko törmännyt koskaan sellaiseen sanaan kuin "Kehitys"?

rupee olee sen verran muovisii noi mopot nykyään, että ihan pakko kysyy kokeneemmilta neuvoa, ettei riko koko vehjettä :P

062802jumpie_prv.gif

ristus ku on kädettömiä tyyppejä... ennevvanhaan purettiin ja kasattiin mopoja porukallakii tienpäällä jos hajos ja nää ihmettelee jotaa vakin vilkkujen muttereita
ghostface.gif
Ennen vanhaan oli moni muukin asia toisin!
Mutta varmaan vanha sanonta; ei kysyvä tieltä eksy, pätee tähänkin, paitsi et kysyvälle tulee lysti ainakin halvemmaksi jos kaikkea ei tarvitse tietämättömänä kokeilla ja kenties rikkoa. Nuo "muovihärpäkkeet" kun ei ole ihan halpoja.
Onneksi on niitäkin ihmisiä jotka sitten ystävällisesti neuvovat.

Totatota, mistä tota boxia kannattas lähtee kysymään? Kävin jyväskyläläisessä mopo liikkeessä ja tylysti jannu sano hinnaks tonnin verran, kun jotain mappia siinä selaili. Kuulema Suzuki "ilmottanut" tälläsen hinnan?

Ei todellakaan nappaa tonttua laittaa kuristamiseen kun sillä sais jo melkee kokoputkenki
sad_orig.gif

Riittääkö tohon muutokseen jos vaikka käytettynä onnistus saamaan käsiin ton lootan ja jossain liikkeessä asennuttas ja sais asennustodistuksen kanssa, vai pitääkö liikkeen kautta myös ostaakin?

Help oon ihan pulassa kohta.

Mulle taas aikoinaan sanottiin että boxin hinta on n. 700€ ja maahantuoja maksaa osan siitä, joten itselle maksettavaksi jäi tuo 300€.

Saatanan kallista ettenkö sanoisi. Itselläni taisi maksaa muutaman kympin tuo palanen ja se kuristuksen pois ottaminen on vähintään yhtä nopeaa kuin tuon boksin.

Ahaa... Menee jo vähän sekavaks. Pitäs kyllä nyt jostain saada kaivettua virallista tietoa mitenkä tuon laita on. Mielummin boxilla kuin kaasukahvarajoitteinen, vähäsen turvallisempaa kruisata TT:na.

Oisko jotain liike ehdotuksia mihin kannattas ekana soitella, mahollisesti myös semmosia missä ois dynossa mahollista säädättää mopoa jos tulee vähän palikkata laiteltua. KX-center ja bikefox kuulemma ihan asiallisia mestoja?

Olisi kiikarissa K4 600 gixxeri 14000km lasissa.. pyynti on tuosta mustasta muoviluodista 9200e. Mitäs sanovat Suzukin asiantuntijat hintapyynnöstä? Vaikuttaisi olevan Ok kunnossa noin käytetyksi, mutta ei ole itsellä mitää käryä kolme vuotta vanhojen kusiaisten hinnoista.

Täytyy kehua ihan vilpittömästi 07 vm kusiaista siis mä olen kaksilla ratapäivillä käynnyt ja pyörä sen kun kerjää ajamaan kovempaa kuin itsellä pää kestää.Se on toisaalta todella petollista sillä vauhdit kasvavat liikaa.

No niin, nyt tais löytyy paikka mistä pääsee vaihtamaan vilkut helposti tohon mun 2005 mallin 600 gixeriin. Eli siellä etukatteen alla on semmonen muoviläpyskä, joka on jollain ihme muovi hommilla kiinni.

Osaisko joku sanoo että miten sen muovihomman sieltä etukatteen alta sais helpoiten irti? ja onko ne muoviruuvit, kuinka heikkoja, että miten ois kannattava alkaa niitä irrottelee?

Kiitos!
Veikkailisin niiden olevan noita muovisia pikakiinnikkeitä. Painat keskeltä jollain tikulla, vaikka kuusiokoloavaimen päällä, niin pomppaavat ylös katteesta, josta ne on helppo vain vetää irti sen jälkeen.

Back