Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä tapauksessa multa saisi poistaa koko takapenkin, mun kyytiin ei tule kukaan joka yrittää pitää musta kiinni.Mun mielestä kaikista moottoripyöristä voisi jollakin asetuksella kieltää kaikenlaiset kyytiläisen kiinnipitokahvat sieltä takaa... Aina ja vain kulettajasta kiinni jos kiinni täytyy pitää
Tää on nyt tätä 'toivotaan, toivotaan', eli ettei mitään satu. Oikein kunnolla kun jarrutetaan, vaikka kyytiläinen osaisi varautuakin, niin kyllä alkaa ottamamaan joku yli 50kg mammakin pikkasen kuskin käsien päälle jos ei se mistään kiinteästä rakenteesta pidä kiinni.Mun mielestä kaikista moottoripyöristä voisi jollakin asetuksella kieltää kaikenlaiset kyytiläisen kiinnipitokahvat sieltä takaa... Aina ja vain kulettajasta kiinni jos kiinni täytyy pitää
Sen takia sen kyytiläisen toinen käsi on siinä kuskissa kiinni ja toinen tankin takareunaa vasten. Ihan vain muutaman kerran mm. rataa kahdestaan kiertäneenä tiedän tasan tarkkaan ettei se kyytiläinen tuolla menetelmällä selkään pamahda... Miten sitten kun se näppivoima loppuukin kesken siellä takana... Sormet helppaa kahvasta ja kyytiläinen on jo valmiiksi riittävän kaukana kuskista että saadaan oikein kunnon törmäys aikaiseksi... No jokainen tekee hommat tyylillään ja minä noudatan aiempaa mallia...Tää on nyt tätä 'toivotaan, toivotaan', eli ettei mitään satu. Oikein kunnolla kun jarrutetaan, vaikka kyytiläinen osaisi varautuakin, niin kyllä alkaa ottamamaan joku yli 50kg mammakin pikkasen kuskin käsien päälle jos ei se mistään kiinteästä rakenteesta pidä kiinni.Mun mielestä kaikista moottoripyöristä voisi jollakin asetuksella kieltää kaikenlaiset kyytiläisen kiinnipitokahvat sieltä takaa... Aina ja vain kulettajasta kiinni jos kiinni täytyy pitää
Itse asiassa tuollaisen gixxun päältä lähtee kuin raketti, mikäli ei pidä kuskin vyötäisiltä kiinni ja jarrutetaan kunnolla. Kyytiläinen istuu lähtövalmiina melko korkealla tarakalla, jos siellä selkä suorana kuikuilee.Tää on nyt tätä 'toivotaan, toivotaan', eli ettei mitään satu. Oikein kunnolla kun jarrutetaan, vaikka kyytiläinen osaisi varautuakin, niin kyllä alkaa ottamamaan joku yli 50kg mammakin pikkasen kuskin käsien päälle jos ei se mistään kiinteästä rakenteesta pidä kiinni.Mun mielestä kaikista moottoripyöristä voisi jollakin asetuksella kieltää kaikenlaiset kyytiläisen kiinnipitokahvat sieltä takaa... Aina ja vain kulettajasta kiinni jos kiinni täytyy pitää