• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R 1000 K6 Yoshimura Limited Edition

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikko2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä se informaatio lähetetään sähköisesti avoille, siltä servolta. Sitä servoa ohjataan vaijerilla.
Jeps. Toki siis sähköisesti, mutta olin alun perin siis ymmärtänyt, että lähtisi sähköisesti jo kahvasta.
Periaatteessa lähteekin, onhan siinä pakko olla mekaniikkaa edes sen verran, että tuppi liikkuu. Tuossa on vain ajateltu asiaa ja korjaamista ja laitettu perinteinen vaijeri ja kahvahommeli lisäpainoksi. Vaijerin päässä on vasta servo, vaikka se voisi olla periaatteessa jo kahvassa. Mielenkiintoinen laite ja etenkin jousitus viehättää...

On muuten aika kallis tuo Yamahan kit-pikakaasu... yli 500 €...

Kerrohan sitten keväämmällä miltä sellainen tuntuu? Meinaatko parjaani päivittää alustaa jotenkin vai ajatko täysin stockina? Tuleeko siihen joku putki?

Mitäs täällä nyt Suzuki foorumissa on alettu puhua jostain Yamahasta?
bawling.gif

Mitäs täällä nyt Suzuki foorumissa on alettu puhua jostain Yamahasta?  
bawling.gif
Keskustelussa sivuttiin edistyksellistä tekniikkaa, niin puhe siirtyi suzukista yamahaan
tounge.gif
Jos edistyksellisestä tekniikasta puhutaan, niin siirryitte väärään merkkiin!  
cool.gif
Niin.. Pitäisi ehkä puhua Yoshimurasta
wink.gif
..saavat Suitsankin kulkemaan.

Vielä vähän tosta aikasemmasta aiheesta. Mitähä järkeä tossa fly-by-wiressa on moottoripyörissä ? Eihän tommonen vaijeri-potikka-säädin-servo yhdistelmä voi olla kovin nopea verrattuna vanhanaikaseen suoraan vaijeriin, puhumattakaan luotettavuudesta (5v->). Autoissa tuon ymmärtää, tai yleensäkki vehkeissä missä ajetaan vakionopeudella.

Kyllä tää mun mielestä on vaan markkinointikikka, ja näyttää toimivan kun kerta joka paikassa puhutaan jo siitä.

Vielä vähän tosta aikasemmasta aiheesta. Mitähä järkeä tossa fly-by-wiressa on moottoripyörissä ? Eihän tommonen vaijeri-potikka-säädin-servo yhdistelmä voi olla kovin nopea verrattuna vanhanaikaseen suoraan vaijeriin, puhumattakaan luotettavuudesta (5v->). Autoissa tuon ymmärtää, tai yleensäkki vehkeissä missä ajetaan vakionopeudella.
Pyörässä kyse ei ole vakionopeudesta, vaan etenkin pienillä vaihteilla tehon säännöstelystä ja optimaalisesta kaasuläpän asennosta kullakin nopeudella. Siihen vaikuttaa nopeus, kierrokset, vaihteet yms.

Ja kyllä se sähkömoottori seuraa nopeudessa ihmiskättä aika tarkalleen..

Juu, tietty, onhan tuossa tarkemmin ajateltuna hyvä keino säätää ilmamäärää, mutta ei mikään säädin voi silti olla nopeampi kuin suora vaijeri, IHMO.

Edit. Onkohan tuossa taustalla suoraan se että virtaus/dralli on teholla niin korkealla, että moottoria ei saada toimimaan kunnolla sitten osakuormalla.

Kyllä tää mun mielestä on vaan markkinointikikka, ja näyttää toimivan kun kerta joka paikassa puhutaan jo siitä.
No sen mitä tiedän tuosta systeemistä niin voidaan puhua "köyhänmiehen luistonestosta"... tavallaan. Se mittaa arvoja aika monesta eri paikasta ja tekee niiden perusteella päätöksen tarvittavasta kaasunavauksesta, sen nopeudesta jne.

Todellinen luistonesto se ei ole, sillä ainakaan vielä siinä ei verrata etupyörän ja takapyörän keskinäistä pyörimisnopeuden eroa. Mutta esim tuollainen olisi siihen rakennettavissa...

Kerrohan sitten keväämmällä miltä sellainen tuntuu? Meinaatko parjaani päivittää alustaa jotenkin vai ajatko täysin stockina? Tuleeko siihen joku putki?
Enkähän mä siitä jotain kertoile kauden kuluessa.

Katsotaan noita päivityshommia sitten kevväämmällä. Ensiksi pitää päästä ajamaan laitteella... en ihan summamutikassa kaikkea ala kuitenkaan muuttamaan. Pitää olla jotain vertailupohjaa.

Tuo Yoshimura Edition ei ole Suzukin tehtaan varustelema, vaan Suzukin Hollannin maahantuojan (yksityinen maahantuoja) ja Yoshimuran Hollannin maahantuojan varustelema spesiaali. Eli normi K6:een on lyöty jälkikäteen kiinni kaikki Yoshin kilkkeet.
Samanlaisen pelin voi rakentaa itsekin halutessaan.

Tuo Yoshimura Edition ei ole Suzukin tehtaan varustelema, vaan Suzukin Hollannin maahantuojan (yksityinen maahantuoja) ja Yoshimuran Hollannin maahantuojan varustelema spesiaali. Eli normi K6:een on lyöty jälkikäteen kiinni kaikki Yoshin kilkkeet.
Niin just, ja halvemmalla.
Tuolla normaalin ja limited editionin hinnanerolla varustelee jo sen normaalinkin turbolla poikineen. Ja samanlaiset osat itse ostamalla ja laitamalla varmaan ei nekään hintaa kasvata yhteensä lähellekään.

Tee-se-itse -limited edition!
tounge.gif

Niin just, ja halvemmalla.
Tuolla normaalin ja limited editionin hinnanerolla varustelee jo sen normaalinkin turbolla poikineen. Ja samanlaiset osat itse ostamalla ja laitamalla varmaan ei nekään hintaa kasvata yhteensä lähellekään.

Tee-se-itse -limited edition!
tounge.gif
Joo-o Taidampa pukata omaan k4 limitediin samanmoiset heebelit ennen vappua
buttrock.gif

ei maksa ihan 10 000€ EI
crazy.gif

Back