• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX-R 1000, 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
NYT kun Kaikki sanoo kitisee itkee ja hakkaa naapuria, putken rumuuden takia; nostampa ilmaan seuraavanlaisen kysymyksen: Monellako on vanhassa Gixxerissään alkuperäinen mölypönttö kiinni?
confused_orig.gif

.....eikä tuo edes niin ruma ole.....

Kiitos Suzuki!

Mun mielestä on ihan positiivista, että noiden änkkäreidenkin muotoiluun on vihdoinkin alettu panostaa (vaikkakin tuon onnistumisesta onkin monta mielipidettä). Koskakohan tarvikevalmistajat oppivat tekemään jotain muuta kuin tylsiä ympyrä/soikiolieriömalleja? Rykkösen perässä ne on ainakin tosi dorkan näköiset alkuperäisiin verrattuna.

Perkeleen hieno spädäri! Jälleen kerran Suzuki pistää pöytään jotakin uutta eikä seuraa trendisenttereiden kuoseja! Sitäpaitsi typeriä sylinterinmuotoisia änkkäreitä on jo tehty liian kauan eikä siinä ole mitään hifiä...

062802jumpie_prv.gif

Ihan  
buttrock.gif

Rupeevat oppimaan noitten vilkkujen kanssa.
Änkkärihän on ku jostain scootterista  
wink.gif

Tekisivät perkeleet SV1000S:stä R-mallin ja pari-kolkyt heppaa lisää siihen vajaasylinteriseen mottiin...
tounge.gif
033102bebe_1_prv.gif

Se vois olla veikee peli
buttrock.gif

Fiksusti on noi takavilkut kyllä laitettu! Ei näytä pahalta ku nyt oikeen ajatuksella kattelee... Positiivista et uskaltaa suikka olla erillainen! Paljokohan tosta irtoaa polleja??
talktohand.gif

Varmasti tehoa on ihan riittävästi suhteessa painoon...
Itseäni kiinnostaa tuo hinta (suomessa), mennääköhän jo paljon yli 20k€ ?

Cycle News:in juttu uudeesta GSX-R 1000:sta.
Jee jee, iskunpituus on pysynyt samana kuin K3 ja K4 malleissa! Voisi siis olettaa, että alakierroksien vääntö ei kärsi kuten on käynyt uudessa R1:ssä ja ZX 10:ssä
062802jumpie_prv.gif

Poraus kasvanu, puristukset noussu ja liikkuvat osat on keventyny -> voisi olettaa, että vääntöä löytyy joka kierrosalueelta ainakin saman verran kuin nyt, ja ylhäällä laulaa iloisemmin ja kiertää n. 1000rpm enemmän
cool.gif

Hyvältä näyttää, taasko prkl joutuu lähtee pankkiin juttelemaan..

Eiköhän ole linjassa näiden paskamerkkien, kwakojen, hondien jne. kanssa.
juu jenkkilässä oli jo hintakin laitettu, eikä ollut oikeestaan sen kalliimpi (huom siellä) kuin mitä 04 kun se julkaistiin...

kai se ens vuonna tulee sitten tosiaan pankkireissu, jos ei sitten ens lauantaina se +3 miltsiä tuu mulle.

Miks muuten jenkeissä busa on kalliimpi kun 1k gixeri ? ? ?  Suomessa on ollu aina päinvastoin.

Eiköhän ole linjassa näiden paskamerkkien, kwakojen, hondien jne. kanssa.
juu jenkkilässä oli jo hintakin laitettu, eikä ollut oikeestaan sen kalliimpi (huom siellä) kuin mitä 04 kun se julkaistiin...

kai se ens vuonna tulee sitten tosiaan pankkireissu, jos ei sitten ens lauantaina se +3 miltsiä tuu mulle.

Miks muuten jenkeissä busa on kalliimpi kun 1k gixeri ? ? ?  Suomessa on ollu aina päinvastoin.
Jenkit tykkää kaikesta isosta.. Jenkki-forumeita lukiessani oon huomannu, että jätkät pitää kilosta vähän mopedina Busaan verrattuna. Tuntuu että vaan kuutiot ratkaisee, ei ne ymmärrä että kilosessa on aika paljon parempi teho/paino-suhde ja että se on paljon ketterämpi ja "villimpi" laite kuin busa...

Täytynee nähdä luonnossa ensin ennenkuin tuomitsee tuon, mutta valitettavasti odotin enemmän uudelta tulevalta mallilta. Änkkäri on karmea ja keula näyttää vieläkin busamaiselta... ei sykähdytä ainakaan näillä kuvilla.

on toi ruma. Sanon ittelle kun hayabusan nään että on toi perkele sittenkin hieno.. no mutkun ei ole.Kauneus on katsojan silmissä. Ei aina tarvii (opetella) pitää pyörän ulkonäöstä väkisin, kuten jotkut esim gsxr1000fanit "Joka vuos tulee hienompi ja hienompi malli!iiiiiih!!!" Ei kaikki, mut jotkut.
Miten se mua häiriitsee? Ei mitenkään mut aattelin mainita.
freak.gif
Ainiin, mainitsinko jo että toi on ruma, mun mielestä siis.
wink.gif

e.typot

on toi ruma. Sanon ittelle kun hayabusan nään että on toi perkele sittenkin hieno.. no mutkun ei ole.Kauneus on katsojan silmissä. Ei aina tarvii (opetella) pitää pyörän ulkonäöstä väkisin, kuten jotkut esim gsxr100fanit "Joka vuos tulee hienompi ja hienompi malli!iiiiiih!!!"  Ei kaikki, mut jotkut.
Miten se mua häiriitsee? Ei mitenkään mut aattelin mainita.
freak.gif
Ainiin, mainitsinko jo että toi on ruma, mun mielestä siis.  
wink.gif
juuri näin....
biggrin.gif
crazy.gif

Täytynee nähdä luonnossa ensin ennenkuin tuomitsee tuon, mutta valitettavasti odotin enemmän uudelta tulevalta mallilta. Änkkäri on karmea ja keula näyttää vieläkin busamaiselta... ei sykähdytä ainakaan näillä kuvilla.
Älä lässytä. Laitetaan pari tilaukseen. Musta/harmaana mulle, sulle Musta/keltanen. Sitten heti pannutetaan oikealle kyljelle, saadaan tehoputket vakuutusrahoista.

Back