• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

gsx f

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
gsx f -99. Yks kaunis kerta ei vain tullut virtoja ollenkaan koko pyörään, samana päivänä aiemmin olin ajanut ja pelasi. sulakkeet olen tarkastanut ja akussa on jotain eloa kun jännitemittarilla tarkastin(4,7V)...
nixweiss.gif

Mulla alko tulla kevään ekan ajelun lähestyessä kylmä hiki, kun ei tullut mitään virtaa laitteeseen (-99 F). Mainasin jo singahtaa akkukauppaan, mutta kaveri otti henkseleistä kiinni ja niin akun napojen ja kenkien puhdistamisella alkoi virtaa taas tulemaan.
smile_org.gif

BTW: Aika niukat voltit saat akulta... Voipi olla siis uuden akun paikka.

Olisiko käynyt sama kun itselle kertaalleen. Mopon kun sain parkkiin niin tulipa pikkasen huolimattomasti käännettyä avain tankolukkoon ja pikkasen yli, sillä seurauksella että jäipä mopottimeen valot päälle.
Seuraavan kerran kun yritti lähteä ajelemaan niin eipä ollut akussa juurikaan henkeä.

Apuvirralla käyntiin ja baanalle, hyvin on taas sen jälkeen pelannut. Pikkasen tosin jännitti alkumatkasta, entäs jos nyt sammuu niin lähteekö vielä käyntiin.

Mulla alko tulla kevään ekan ajelun lähestyessä kylmä hiki, kun ei tullut mitään virtaa laitteeseen (-99 F). Mainasin jo singahtaa akkukauppaan, mutta kaveri otti henkseleistä kiinni ja niin akun napojen ja kenkien puhdistamisella alkoi virtaa taas tulemaan.
smile_org.gif

BTW: Aika niukat voltit saat akulta... Voipi olla siis uuden akun paikka.
mm, okei. aika jännää vain et tollain yks kaks kesken ajokauden noin kävis kenkien kans.. Akku tosin voip sit olla, mut luulis et edes joku vapaan ledi vähän palais!?

akussa on jotain eloa kun jännitemittarilla tarkastin(4,7V)...
nixweiss.gif
onhan 12 volttinen mopo... onhan
ei tuo 4,7v riitä mihinkään..... eli akku on typötyhjä...
täyden akun lepojännite on noin 12,3-13v...
eek.gif

startatessakaan ei jännite saa pudota alle 9voltin

withstupid.gif
Eipä irronnu mäkistartillakaan, kun ei tuommost mp akkulaturia ole eikä toista pyörääkään kovin helposti kulmilla niin pystyykö autosta antamaan apuvirtaa?
withstupid.gif

Back