G
Guest
Guest
gsx f -99. Yks kaunis kerta ei vain tullut virtoja ollenkaan koko pyörään, samana päivänä aiemmin olin ajanut ja pelasi. sulakkeet olen tarkastanut ja akussa on jotain eloa kun jännitemittarilla tarkastin(4,7V)...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mm, okei. aika jännää vain et tollain yks kaks kesken ajokauden noin kävis kenkien kans.. Akku tosin voip sit olla, mut luulis et edes joku vapaan ledi vähän palais!?Mulla alko tulla kevään ekan ajelun lähestyessä kylmä hiki, kun ei tullut mitään virtaa laitteeseen (-99 F). Mainasin jo singahtaa akkukauppaan, mutta kaveri otti henkseleistä kiinni ja niin akun napojen ja kenkien puhdistamisella alkoi virtaa taas tulemaan.![]()
BTW: Aika niukat voltit saat akulta... Voipi olla siis uuden akun paikka.
Jos on jääny se virtalukko "parkit päällä" asentoon niin ei akussa kyllä ole yhtään elämää jos se tyhjiin kerran on kerennytmm, okei. aika jännää vain et tollain yks kaks kesken ajokauden noin kävis kenkien kans.. Akku tosin voip sit olla, mut luulis et edes joku vapaan ledi vähän palais!?
onhan 12 volttinen mopo... onhanakussa on jotain eloa kun jännitemittarilla tarkastin(4,7V)...![]()
Eipä irronnu mäkistartillakaan, kun ei tuommost mp akkulaturia ole eikä toista pyörääkään kovin helposti kulmilla niin pystyykö autosta antamaan apuvirtaa?onhan 12 volttinen mopo... onhanakussa on jotain eloa kun jännitemittarilla tarkastin(4,7V)...![]()
ei tuo 4,7v riitä mihinkään..... eli akku on typötyhjä...
täyden akun lepojännite on noin 12,3-13v...![]()
startatessakaan ei jännite saa pudota alle 9voltin
![]()