• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX:ään vaihdenäyttö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GSXman1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Lahti
Onko näitä vaihdenäyttöjä tarjolla useammanlaisia ja merkkisiä? Onko joku parempi kuin toinen? Näkyvyys auringonvalossa? Pystynkö asentamaan itse? Kokemuksia kaipaisin ko. kapineesta....kiitos!

Gipron vaihdenäyttöä olen ruuvaamassa omaan GSX1400:een. Näyttö on isokokoinen ja pitäisi näkyä kirkkaammassakin valossa. Asennus on periaatteessa hyvin yksinkertainen. Käytännössä kuitenkin töitä teettää johtoliittimen hankala sijainti ja sopivan paikan löytäminen/telineen tekeminen näytölle.
Pekka

niin, storm myy glpro with atre vaihde näyttöä A:125€ enpä tuohon muuta keksi suositella kun siinä on TRE:kin mukana värivaihtoehtona on myös (taustavalo)sininen mutta storm.luettelosta sitä ei näy??? australian gsx 1400 sivuilla oli ylpeitä kuvia just noista glpro näyttöistä yms.. mutta niillähän aurinkokin on sinininen???

Joo, Stormilta ostin. Olisin ostanut sinisellä taustavalolla jos olisi ollut saatavana. Ja onhan siinä se TRE. Mikäli olen asian oikein ymmärtänyt niin kolmelle eka pykälälle saa vähän lisää potkua.
smile_org.gif

Pekka

Pakko tunnustaa maalaisuuteni ja muukin tietämättömyyteni. Kertoisiko joku vähän lisää termistä TRE?

Huijaa mopoa luulemaan että on vitosvaihde käytössä ja antaa 1-4 vaihteilla eri sytytyskäyrän käyttöön osakaasulla ja poistaa huippunopeusrajoittimen. Kaasuun vastaavuuteen jonkin verran vaikuttaa.

Back