Eihän se muuta tuo kuin että saa esijännityksen säädetty eripainoisille kuskeille ns, sopivaksi.
Kuten jo edellä sanoin ei se autuaaksi tee mutta on tyhjää parempi
Kuten jo edellä sanoin ei se autuaaksi tee mutta on tyhjää parempi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säätövara lie melko pieni, alle 10mm?Eihän se muuta tuo kuin että saa esijännityksen säädetty eripainoisille kuskeille ns, sopivaksi.
Kuten jo edellä sanoin ei se autuaaksi tee mutta on tyhjää parempi![]()
Joo, no niin vaikka ajokausi on parhaimmillaan olen tässä ruvennu pohtimaan parannuksia tohon säksättimeen.
Tarkotus on hommata paremmat iskarit taakse (bituboja oon katellu), progressiiviset jouset eteen ja sliparinkin vois hommailla.
Persettäkin vois nostaa hiukkasen (korotuspalat oli muistaakseni +35mm) ja keulaa laskea vähän (15-20mm?)
Eli mutka-ajo ominaisuuksia pitäs vähän parannella
Jos oot tehny vastaavia muutoksia, niin kerro kokemuksistas.
itellä on tarkotus tehä noita muutoksia ensi talven aikaan.
Niin ja lineaariset jouset oli tiälläkin kun tossa keväällä keulan huolsin ja pituuskin täsmää.
destroyers sanoi:Joo, no niin vaikka ajokausi on parhaimmillaan olen tässä ruvennu pohtimaan parannuksia tohon säksättimeen.
Tarkotus on hommata paremmat iskarit taakse (bituboja oon katellu), progressiiviset jouset eteen ja sliparinkin vois hommailla.
Persettäkin vois nostaa hiukkasen (korotuspalat oli muistaakseni +35mm) ja keulaa laskea vähän (15-20mm?)
Eli mutka-ajo ominaisuuksia pitäs vähän parannella
Jos oot tehny vastaavia muutoksia, niin kerro kokemuksistas.
itellä on tarkotus tehä noita muutoksia ensi talven aikaan.
Niin ja lineaariset jouset oli tiälläkin kun tossa keväällä keulan huolsin ja pituuskin täsmää.