Kawan sporttisuutta en halua mitenkään kyseenalaistaa, mutta sporttisinta ajoa jota olen itse kuluvalla kaudella nähnyt, vedettiin gsx1400:lla. Näköjään silläkin pääsee aika pirun kovaa, jos vaan on puikoissa sporttinen kuski. Tietenkin jos haluaa myös olla paperilla sporttinen, niin sitten kannattaa ostaa joku muu pyörä, mikä ei liene gsx:stä haaveilevalle kovin iso yllätys.Kawa on huomattavasti sporttisempi peli, vääntöä on todellisuudessa yli 120Nm ja 127hp. Kawassa siis kaasarit kuten tämän tyyppisessa old school pyörässä olla pitää. Ulkonäkö ei henkilökohtaisesti oikein iske mutta toki täysin makuasia, monet pitää kovasti.
Suizassa tyylikäs ulkonäkö tietyillä värityksillä ja musta kone kiiltävillä yksityiskohdilla on ainoa oikean koneen väritys. Ruiskupeli joka tietysti häpeällistä tälläisessä pyörässä mutta jos olet tuunaaja-Tero ja/tai muu katuhaukka niin selvä etu. Vakiona laiskin isoista nakuista, liian möhkö. Huono penkki.
Ruiskusta sen verran, että itse kun vaan ajan ja ronkin näitä pyöriä, enkä niinkään tunnetasolla lämpene tyylisuunnista tai muista henkimaailman asioista, niin ei pysty ymmärtämään mitä etua kaasarista tosiaan olisi tämän kaltaisessa pyörässä? Juuri näissä isoissa ja huolettomissa tonnikeijuissahan ruisku on parhaimmillaan.
metriäkään en ole ajanut vastaavalla pyörällä=) mutta luulen et on mulle sopiva pyörä.!ihan orkkis kunnossa.talvella alkaa armoton tuunaus=)menis viikko nopeesti......