Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No noi mä kyllä tiesin jo etukäteen, paitsi kohta e) on mun kyselyjen perusteella kääntynyt Kawalle.Vaikka et minulta kysykkään, vastaan kuitenkinItse olen tässä arponut GSX:n ja ZRX:n välillä, niin kerrohan, mikä Suizassa on parempaa kuin Kawassa. Mikä taas toisinpäin?-06 kesäkuulla tuli vaihdettua Kawa GSX 1,4:een enkä ole katunut,![]()
a -ulkonäkö Suskun hyväksi
b -hv.Kavan hyväksi 122 hepoa, Suskussa 106 hepoa
c - Vääntö 126 Nm Suskun hyväksi, Kavassa 112 Nm
d - Konetilavuus 1 402 Suskulle, Kavassa 1 164 kuutiosenttimetriä
e - Hinta 11 490 € Suskulle, Kavassa 11 900 €
f - Tässä nämä tärkeämmät kriteerit, Suskun omistavana Suskun hyväksi tietysti![]()
Kertokoot muut vielä lisää![]()
Kiinnostavaa...Onko jotain faktaa/semifaktaa heittää, kuvaa, nettisivua, speksiä, jotain...?en tie onko perää ,mut kuulin huhun et gsx:stä olis tulossa -09 päivitetty versio .?
?,![]()
Kawa on huomattavasti sporttisempi peli, vääntöä on todellisuudessa yli 120Nm ja 127hp. Kawassa siis kaasarit kuten tämän tyyppisessa old school pyörässä olla pitää. Ulkonäkö ei henkilökohtaisesti oikein iske mutta toki täysin makuasia, monet pitää kovasti.Itse olen tässä arponut GSX:n ja ZRX:n välillä, niin kerrohan, mikä Suizassa on parempaa kuin Kawassa. Mikä taas toisinpäin?-06 kesäkuulla tuli vaihdettua Kawa GSX 1,4:een enkä ole katunut,
No se on juuri sellaista mutua jota TM (Viaber) on meille lukijoille antanut. Eikä tarvitse olla mikään maanteiden kuningas havaitakseen tämän sporttisuuden, suurempi teho, lyhyempi akseliväli ja kevyempi paino tekee tehtävänsä...En missään tapauksessa halua tehdä tästä mitään dynokäppyrävääntöä mutta eikös tuo nyt ole aika mutu-tietoa.
Teitkös muuta kuin vaihdoit putken??En minä ainakaan ole pettynyt...sain juuri sellaisen mitä halusin.Tuli tosiaan testattua toistakymmentä eri mallia 3 kk aikana ja kilometrejäkin kertyi tuossa mukavassa hommassa melkein tuhat...Jos päädyt putkiston vaihtoon voin suositella ainakin yoshimuran rööriä.On kevyt,voimaa tulee ja keskituenkin voi jättää paikoilleen.Ääni on sopivan juureva,sanoisinko vakuuttava olematta silti häiritsevän kova.Alkuperäisen putkiston käyräthän ovat sisäreiältään melkoisen ahtaat ja koko tuuba painava.Dynosta tuli seuraavat arvot 1000 km ajetulle pyörälle:vääntöä 130 nm jo 3000 rpm ja 135.82 nm 5000 rpm.Tehoa 115.79 hp 7000 rpm.Nämä siis uudenkarhealle pyörälle takapyörältä.Tulis vaan kesä aikaisin!![]()
![]()
![]()
Aika hyvä, mutta jos kerran sai hyvin edullisesti, niin eikö olisi kannattanut ostaa vähintään 2 mopoa, mieluiten 4?Erkka myi muuten minulle samalla hyvin edullisesti uuden yamaha pw 80 harjoittelu mopon;tytöt, joita minulle on ilmaantunut peräti 4 harjoittelevat paikallisessa moottoriurheilukeskuksessa.Aika hyvä vai mitä.