• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

gsx  1400 rakentajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sepe62
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Halloota!
omg.gif

Vanaha läx..
img947665.jpg

ja uusi tuli.
img1496511.jpg

Millä asetuksilla teillä on iskarit? Meinaan vaan, että oli ihan hirvee lulla edellisen omistajan jäljiltä. Vai onko mun tuntemukset ihan eri kun muilla.
Nyt säädin seuraavasti, takana:
-esijännitys 3:ksi ylimmässä viivassa
-paluuvaimennus 3:ssa

edessä:
-esijännitys 2:ksi ylimmäisessä viivassa
-paluuvaimennus high (pohjassa)

img1496515.jpg

img1496516.jpg

Panu -   Katso noita jousituksen säätöjä 1400 rakentilijoiden toisesta topikista... toimii.

PS; tänään näytin tuota sun lauhduttimen suojaa kaverille porvoossa.

Kaveri tokas. Ai tää onkin jonkun muijan pyörä kun siinä lukee AIJA.  Pistää nyt oma nimi pyörään  
biggrin.gif

oikasin kyllä ÄIJÄ. se on äijä pyörä.

Panu -   Katso noita jousituksen säätöjä 1400 rakentilijoiden toisesta topikista... toimii.

PS; tänään näytin tuota sun lauhduttimen suojaa kaverille porvoossa.

Kaveri tokas. Ai tää onkin jonkun muijan pyörä kun siinä lukee AIJA.  Pistää nyt oma nimi pyörään  
biggrin.gif

oikasin kyllä ÄIJÄ. se on äijä pyörä.
Herranjestas kun tuli hyvä ajettava noilla enklannin kielen säätöohjeilla, tänx!
bowdown.gif

No äijäpyöränä mä oon tätä rassia pitäny. Mut voihan noihin kirjailla vaikka "tummeli", jos niin lutusena pitää.

no nyt sepe sai vakio putket paikoilleen.keskiseisonta tukea vähän muokkaamalla. nyt olis 4-2-1 collektori myynnissä seuraavalle rakentajalle 130e.vakioputki 150e.
062802jumpie_prv.gif

Hyvin sutii uusi takarengas alle ja 300km päivän lenkki.

Harvemmin tähän aikaan vuodesta on tullut vielä vaihdettua uutta rengasta kuin kesken ajokautta
062802moto_prv.gif

Back