keppo Liittynyt 15.3.2005 Sijainti Akaa 22.5.2007 #61 Passaa oikeen hyvin kun jokatapauksessa olen paikalla. Sisältyykö mittaus sissänpääsyn hintaan? "Ei kyllä oo koskaan ollu kuntoo ajella mittaus paikalle"
Passaa oikeen hyvin kun jokatapauksessa olen paikalla. Sisältyykö mittaus sissänpääsyn hintaan? "Ei kyllä oo koskaan ollu kuntoo ajella mittaus paikalle"
S Sika-nauta Liittynyt 13.4.2005 Sijainti Stadi 25.5.2007 #62 (keppo @ Touko. 22 2007 sanoi: Passaa oikeen hyvin kun jokatapauksessa olen paikalla. Sisältyykö mittaus sissänpääsyn hintaan? "Ei kyllä oo koskaan ollu kuntoo ajella mittaus paikalle" Napsauta laajentaaksesi... Eiköhän se sisälly . Säädöt toki maksaa mutta pelkkä penkitys 0e Paikalla tuolla myös kahden isolohkon varustuksella
(keppo @ Touko. 22 2007 sanoi: Passaa oikeen hyvin kun jokatapauksessa olen paikalla. Sisältyykö mittaus sissänpääsyn hintaan? "Ei kyllä oo koskaan ollu kuntoo ajella mittaus paikalle" Napsauta laajentaaksesi... Eiköhän se sisälly . Säädöt toki maksaa mutta pelkkä penkitys 0e Paikalla tuolla myös kahden isolohkon varustuksella
N nuunii Liittynyt 20.8.2006 30.5.2007 #63 Taidanpa ajella kokkotreffeniin, heinäkuussa kuulemma en pääse pitempiä reissuja tekemään... Onkos gsx porukkaa tuonne menossa?
Taidanpa ajella kokkotreffeniin, heinäkuussa kuulemma en pääse pitempiä reissuja tekemään... Onkos gsx porukkaa tuonne menossa?
P proteesi Liittynyt 12.2.2004 Sijainti keski-pohjanmaa 30.5.2007 #64 Jep minut löytää kokkoteffenistä