Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma minunki mopossa, kun vuosi sitten nokat vaihdoin ja mittasin ennen purkua välykset. Oikealta naputti myös selvästi enemmän.Eka kertaa tsekattu venttiilit (26tkm.), muuten kaik ok paitsi nelosen yhdet vastakkaiset imu- ja pakovenat reiluhkosti ylivälyksillä...tuumailinkin uudesta asti että koneen oikealta puolelta kuuluu naputusta reippaammin...maanantaina tehtaalla säädetty?
Voisivat samalla pähkäillä modernin version täysin koteloiduistaJa huolto jatkuu... Ketjurataspaquettia vaihtaessa huomattu melkoinen välys swingin laakereissa!
Avattaessa paljastui ilmeisestikin kuravesi/vaseliiniseos neulalaakereiden hyvinvointia hoitelemassa, per****.
Ao. laakerithan ovat käytännössä lähes täysin suojattomat pölyn/veden pääsylle eli muutama kesä ja laakerit ovat kypsää tavaraa. Uudet tulossa ja saattaapi olla että ne asennellaan jämäkän vazeliinin ja tiivistesilikonin kanssa.
Suizan insseille pitäis lähettää tunkki...
Tällainen olisi EBayssäTarkoituksena on hommata undertray omaan GSX:ään. Onko kokemusta mistä saa edullisimmin? Googlettamalla ei oikein tunnu löytyvän, tai löytyy, mutta hinnat samaa tasoa kuin suomessa.
Avuista kiittäen.
Muistaakseni Englannin gsx1400-sivuilla oli värikoodit suht helposti löydettävissä...Mikä on -02 mallisen sinivalkoisen gsx:n valkoisen värin värikoodi, onko tietoa? Maahantuoja ei ole saanut vastattua kysymykseeni..
Päivät käy vähiin...vai?Terves.Joko siellä on kone levitetty?
-Jarno
Ei oo vielä auki tuo moottori - itse olen vielä(kin) ulkomailla ja maaliskuun puolella vasta pidemmäksi aikaa suomeen. Tuossa tuli hehkuteltua noita gsxr:n ruiskurunkoja, no ketuiksihan se meni: tullista kun hain paketin niin sielläpä olikin jonkun vanhan katiskan mittaristo. Rahat sain kyllä eBayn kautta takaisin ja kuulemma eilen on tullilta tullut ilmoitus että toiset läppärungot olisi noudettavissa. Vähän jännittää että menikö tällä kertaa oikein![]()
Sylinteriryhmä on valmiina, putkitettu ja porattu ja männätkin on kuulemma saapuneet mutta kiertokankia odotellaan saapuviksi edelleen. Niin, ja ne on vielä siellä ruotsissa, lähettävät sitten kaikki kerralla. Suurin osa muista kilkkeistä alkaa olemaan hankittuna että se olisi sitten raakaa duunia, pitkiä iltoja tallilla ja rahan polttamista eri koneistamoille kun kotio asti pääsen.
Tosiaan kun tuossa marraskuun loppupuolella pyörähdin suomessa niin muutettiin tallin paikkaa, saatiin isommat tilat mutta siihen se sitten menikin se aika, aika paljon oli roudattavaa.
Kyllä mä tossa kevään edetessä sitten kiroilen täällä varmasti kun muut on jo ulkona![]()
Tuossapa nuo värikoodit:Mikä on -02 mallisen sinivalkoisen gsx:n valkoisen värin värikoodi, onko tietoa? Maahantuoja ei ole saanut vastattua kysymykseeni..
...ärrkeles, osat on edelleen matkalla, polttelis aika pahasti ruveta ropaamaan tota gsx:ää... ...ihan vähän mä siihen koitin sovitella jo brembon radiaalikahvoja kiinni, mut ei se oo sama. Onneks tosiaan on noita muitakin kohteita mihin purkaa pahimpia rakennusvimmojaPäivät käy vähiin...vai?Terves.Joko siellä on kone levitetty?
-Jarno
Ei oo vielä auki tuo moottori - itse olen vielä(kin) ulkomailla ja maaliskuun puolella vasta pidemmäksi aikaa suomeen. Tuossa tuli hehkuteltua noita gsxr:n ruiskurunkoja, no ketuiksihan se meni: tullista kun hain paketin niin sielläpä olikin jonkun vanhan katiskan mittaristo. Rahat sain kyllä eBayn kautta takaisin ja kuulemma eilen on tullilta tullut ilmoitus että toiset läppärungot olisi noudettavissa. Vähän jännittää että menikö tällä kertaa oikein![]()
Sylinteriryhmä on valmiina, putkitettu ja porattu ja männätkin on kuulemma saapuneet mutta kiertokankia odotellaan saapuviksi edelleen. Niin, ja ne on vielä siellä ruotsissa, lähettävät sitten kaikki kerralla. Suurin osa muista kilkkeistä alkaa olemaan hankittuna että se olisi sitten raakaa duunia, pitkiä iltoja tallilla ja rahan polttamista eri koneistamoille kun kotio asti pääsen.
Tosiaan kun tuossa marraskuun loppupuolella pyörähdin suomessa niin muutettiin tallin paikkaa, saatiin isommat tilat mutta siihen se sitten menikin se aika, aika paljon oli roudattavaa.
Kyllä mä tossa kevään edetessä sitten kiroilen täällä varmasti kun muut on jo ulkona![]()
Ei noi 1700 kuutioiset mihinkään öljyjä kadota>ainkaan ku aikoinani tuolta Englannin sivuilta noita virittäjien juttuja tavasin...
Siellä se tallilla odottaa, että pääset käsiksi.
Toisaalta, sullahan ei ole niitä muitakaan projekteja![]()
Tere tulemast joukkoonTäällä uusi GSX:n erittäin onnellinen omistaja. Jos jollain on jäänyt nurkkiin kaatumaraudat niin voisin ostaa pois kuleksimasta niin ei tarvitse peljätä niin kovasti jos sattuu kippaamaan
.![]()
Onko kukaan itse vääntänyt kyseisiä rautoja,eivät kovin kummoisilta kuvissa näytä jos vaikka kokeilis väännelläjos ei löydy täältä ...![]()