Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joopa joo..Onko mahdollista muokkaa tai avata gsx 1400 äänenvaimentimia.
Samaan tyyliin kun xjr huilun poisto änkkäristä.
Tuntuu niin älyttömän änettömältä ja hengittömiltä noi orginaalit.
Minkälainen änkkärin sisällä on katalysaatori palikkat, poistettavissa?
Tuollaisen teetin ja iltapäivällä asensin "öljysyylärin" eteen.
"Grilli"
Materiaali hiottu RST-levy.
Yksi ylimääräinen olisi valmiina edulliseen hintaan, tottakai![]()
Mitä maksaa?? Mä ostan heti pois kuleksimasta? Tai onko sulla Cad kuvaa niin vetäsen itse pajalla? Tai voishan sitä piirrellä itsekin mikä inssi mäkin taas olenTuollaisen teetin ja iltapäivällä asensin "öljysyylärin" eteen.
"Grilli"
Mulla on mutta mitään mittoja en ole ottanut ja lisäksi vielä korotuspalat takana eikä ole vielä haarukka kulunut puhkiOnko jollain eturatas vaihdettuna, paljonko halkaisia pienenee ja ottaako ketjut svingiin kuinka paljon laahaa???![]()
![]()
Siinä etusivulla olevan sukisukin "varttikate" on kyllä ehkä kauheinta mitä olen mp-maailmassa kuunaan nähnyt!Hyvä ettei tuota JustBandittia ole suomessa kun siellä tulisi käytyä joka liksapäivä hakemassa "jotain pikku kivaa".
Hintaa ilman toimituskuluja tuleeMitä maksaa?? Mä ostan heti pois kuleksimasta? Tai onko sulla Cad kuvaa niin vetäsen itse pajalla? Tai voishan sitä piirrellä itsekin mikä inssi mäkin taas olenTuollaisen teetin ja iltapäivällä asensin "öljysyylärin" eteen.
"Grilli"
![]()
Liekö näin, mutta kertoilivat kaupassa, jotta yoshimuralla on oikein kivat nokat tähän laitteeseen suurinpiirtein tuolla hinnalla. Itsellä kanssa suunnitelmissa moiset mutta vasta ensi talven pajautteluissa...Itsellä myös nuo nokat haaveena ensi talven projektissa.
Uudet nokat taisi olla noin 1k€ .
TTS pajalta saisi kohtuu hintaan kun lähettää omat vaihto tavarana heille. <<TTS>>
Melkein mikä tahansa osaavampi moottorikoneistamo hioo nokista just sellaiset kuin haluaa eikä hintaa tule kovin hirmuisesti, 8-nokkasen nokan hiominen oli pari vuotta sitten esimerkiksi R-koneistuksella 80€.Itsellä myös nuo nokat haaveena ensi talven projektissa.
Uudet nokat taisi olla noin 1k€ .
TTS pajalta saisi kohtuu hintaan kun lähettää omat vaihto tavarana heille. <<TTS>>