Jättäisin mustaksiOnko kukaan jatkanut etulokasuojaa? Hommasin Stormilta semmoisen jatkeen ja nyt se tarttis maalata saman väriseksi (sininen). Onko ehdotuksia että mistä maalia hankkii, vai menenkö lokasuoja kainalossa maalikauppaan.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jättäisin mustaksiOnko kukaan jatkanut etulokasuojaa? Hommasin Stormilta semmoisen jatkeen ja nyt se tarttis maalata saman väriseksi (sininen). Onko ehdotuksia että mistä maalia hankkii, vai menenkö lokasuoja kainalossa maalikauppaan.![]()
Noniin...löytyihän nuita, kun vähän viitti nettiä tonkia. Mutta mistä saisi halvimmalla?undertray, mihin saa ne molemmat kiinni? Jos semmosia on, niin mistä saa?![]()
Stormilla on "halpa" muistaakseni noin 170e mutta suht saman hintanen kun saksassa undertray. Allright myy rekkari telinettä noin 5cm korkeata alumiini lärpäkettä missä on säädettävä vilkunleveys noin 20-30eSe ruma takahärpäke lähtee heti kanssa helvettiin siitä. Saako jostain ostettua semmoista pikkuhärpäkettä, joka ei juuri näy ja johon just saa rekkarin ja minivilkut kiinni, vai kannattaako tehdä se itse jostain raudan/muovinpalasesta? Kannattaako siihen hommata semmoinen undertray, mihin saa ne molemmat kiinni? Jos semmosia on, niin mistä saa?![]()
Mulla on .pdf. Mutta mites se sulle saataisiin, ei satu olemaan mitään p2p softaa käytössä? DC++, bittorrent etc. Voishan sen tonne piratebayhin laittaa kaiken kansan saatavilleOnko kenelläkään huoltomanuaalia tai tietoa mistä sen voisi imuroida netistä.
Kirjaa kun ei saa kuin saksaksi mistä ei ymmärrä kuin kuvat.
Nettiä on jo pyöritelty pitkään tuloksetta![]()
Mulla on .pdf. Mutta mites se sulle saataisiin, ei satu olemaan mitään p2p softaa käytössä? DC++, bittorrent etc. Voishan sen tonne piratebayhin laittaa kaiken kansan saatavilleOnko kenelläkään huoltomanuaalia tai tietoa mistä sen voisi imuroida netistä.
Kirjaa kun ei saa kuin saksaksi mistä ei ymmärrä kuin kuvat.
Nettiä on jo pyöritelty pitkään tuloksetta![]()
![]()