• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX 1.4 rakentajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tehot nousee hiukan monen moista puhetta olen kuullut eräskin sanoin että tol putkistol + k&n + säätö ni 121hv mene ja tiedä herkemmäksi tuo putkisto ainakin on pyörääni muuttanut + tippuu aika kivasti ylimääräistä painoa pois meinaan alkuperäinen putkisto painaa jotain tonnin
biggrin.gif
mutta ennen kaikkea muhkeat äänet nurkka ajos matala murina mutta kisamaisen äänekäs kun pitää kiekat punaisen reunustal
thumbs-up.gif
ainakin itse pidän ja olen todella tyytyväinen makuasia tosin mitä putkea kukin suosii asennutin tuon putkiston liikkeessä 1000 huollon yhteydessä ja ainakin huoltomiehet sano että paremmat murinat ky muil putkil ..mene ja tiedä sit sanoivatko vain
nixweiss.gif
suosittelen itse kyl ja en usko sinun katuvan
buttrock.gif
ei ihan tonnia paina kaverin pyörä käytiin viimeviikolla hakemassa
ja kun olen kaikista m-pyöriin liittyvästä kiinnostunut lyötiin
putki ja käyrät vaakaan ja 18 kiloa näytti painoa pelkkä
pönttö 8 kiloa,paljonko muuten suunnileen tuollainen akran
täysputkisto painaa.

Faktaa valmistajan sivustolta :

"The scales show a nearly 14 kg weight savings over the stock system, as our entire system weighs less than 6 kg"

" With the new Akrapovic exhaust system the power curve is smoother, without any major oscillations, and from 4500 to 7300 rpm, where the motor achieves its maximum power with our exhaust system, it is much higher than with the stock exhaust, an unbelievable 17HP (12.5kW)."

baaa.gif

Faktaa valmistajan sivustolta :

"The scales show a nearly 14 kg weight savings over the stock system, as our entire system weighs less than 6 kg"

" With the new Akrapovic exhaust system the power curve is smoother, without any major oscillations, and from 4500 to 7300 rpm, where the motor achieves its maximum power with our exhaust system, it is much higher than with the stock exhaust, an unbelievable 17HP (12.5kW)."

baaa.gif
tässä minun punnituksessa on "pelivaraa" kun ei kyseessä ollut
mikään digitaalivaaka vaan aivan tavallinen teollisuus malli
jonka kilot riittävät tonniin asti,halusinkin vaan suuntaa
antavan "tiedon" tuleehan siitä viellä lisää painoa pois
kun keskisseisonta tulee sieltä tuon "päivityksen" mukana
pois,mitähän painais 1,5 kg vai menikö tuokin ihan harakoille.

Hyvä pointti siitähän tipahtaa kanssa veke painoa en osaa sanoa paljonko mutta tuo arviosi voi olla aika oikea 1.5-2kg
mutta kuiteskin aika huomattava painon poisto lopulta putken vaihdolla seka seisontatuen poistolla  
062802jumpie_prv.gif

Viellä yksi typerä kysymys. Eli keskiseisonta tuen kanssa oli helppo voidella ketjut. Kun se poistuu putken asennuksen jälkeen mikä on paras keino tehdä se. 650 enskan kanssa se että kallisti pyörän oli jotenkin mahdollista kaverin kanssa. Mutta susna painaa sen verran että hirvitää sama tyyli Jukka
withstupid.gif

Jos euroja riittää ja haluja niitä käyttää niin osta uusi joka sopii -->
"The stand will now only be available in Gloss black (powder coated).
The price is £98.00 + VAT and carriage.
It will not be available at other outlets so is therefore exclusive to the owners club.

It has been designed exclusively for use with the Akrapovic 4/1 system, however may suite other systems.

My Contact details as follows:

Ted Poole
Green Gates
Upper Northam Drive
Hedge End
Southampton
Hants
SO30 4BG.

Tel: (02380) 463467
Email: ted@prokart.co.uk

Kind regards

Ted."

Kuva
Standtech

Gsx 1400:n -05 saa myös yoshimuran Japan putkistoja ja niitä ei olisi jokaisessa vastaan tulevassa pyörässä. Koko putkisto on 1370€ ja sliparin hinta on vielä auki. En tosin tiedä edellyttääkö yoshimuran koko putkiston asennus, myös keskituen pois ottamisen.

Takapään nostin vaan vaikka louisilta 20 eurolla sillä onnistuu ketjun rasvaus mainiosti kuten myös muutkin hommat takarenkaan irroitus etc.

Ei mitenkään aiheeseen liittyen tai noh miksi ei jos miettii tunteja tallilla....elikäs hyvää wiikendiä ja ottakaahan lämmikettä koska pakkasta se vielä pitelee
buttrock.gif

Minkälaisia tankoja olette vaihtaneet ja mistä halvimmillaan saa kunnon tangon, ei rihveloita! Onkos satuloita muokattu?

Saako kysyä mikä on tuo letku systeemi? Nyt on se verkko siinä öljynlauhduttimen suojassa mistä oli aikaisemmin puhetta kuva
Kuvassa on huohotinletku/filtteri joka tulee öljyntäyttö korkin tilalle.
Siistinnäköinen suojahan siitä tuli suiza
033102beer_1_prv.gif

Noista tangoista. Itsellä oli alunperin Hebon kultaiseksi eloksoitu tanko. Nyt on sitten melkeenpä suora LSL:n siniseksi eloksoitu tanko, bikerpointista raisiosta (Tilaavat Lousilta kamat). Saas nähdä tuleeko liian raskas ajoasento tuolla tangolla.

Edit: Typoja

T Tyhmä kysyy  
withstupid.gif
Mitä ideaa on laittaa moista huohotinletkua koska eihän ton 1400 tehoiset biket tollatteit tarvi ellet oo nossii tai föönii laittaan onhan noi tosin näkönä mut itse jäin miettiin et mitä ideaa kummiskin luultavimmin jumalattoman kallis letkux...  
confused_orig.gif

Olet aivan oikeassa tällä kokoonpanolla huohotin nyt voidaan luokitella koristeeksi. Letkulla hintaa uutena jotain yli 100 escoa mutta sain tuolta englantilaisen foorumin gsx1400.orgin kautta tuon 30 eurolla. Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka turboa innostuisi kiinni lyömään.
idea3.gif

Paljonko olette saaneet tehoputkella ja power commanderilla vääntöä ulos koneesta ja taka nakilta?Olisiko laittaa käyriä näkyviin?

Tuntuu, että kaikki muut on saanut vääntöä enemmän samalla kokoonpanolla ku minä
nixweiss.gif
. Mahtaako johtua penkeistä vaan.

Tossa nyt viel toi dyno tais olla tuolla aikaisemminkin jo...
dyno

Ihan heittona sellainen että kaikki jotka ovat penkittäneet ison paholaisensa siis GSX 1400 niille jotka eivät viel tiedä mistä puhun  
biggrin.gif
niin laittakaa dyno laput näkyville niin siinähän sitä voi verrata tyyliin eri pyörät sama penkki nii saadaan selvyys kerta noita erilaisia arvoja on liikkeel testeistä itse vien omani kesän alussa säätöön ja mittaukseen kaiketi viaber tai mikä nyt olikaan ...voi olla että liikkeen nimi ei ihan noin kirjoiteta mutta armahtakaa lukihäiriötä ja muutenkin heikkoa verbaliikkaani  
baaa.gif

Huonoja kuvia tallista... --->
DSC01462.jpg

DSC01461.jpg

Kaverin melkeen valmis FZR 1000

Kuva043.jpg

Taitaa siin joku Gixerin tonninenki näkyä
biggrin.gif
-->

Back