• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX 1.4 rakentajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
cool.gif
*Asentelee aurinkolasit tarkempaa katselmusta vasten ku ni häikii ...
062802jumpie_prv.gif
komee kampe on ..sul jakatappisarjaa ja kaikkee...mutta onneksi olet hyvän pyörän löytänyt mihin panostaa tai mihin kannattaa panostaa
biggrin.gif
*miettii keneköhän varpaille taas astuu kun sanoo noin kun nyt jo tupperit mihet roikkuu ihol*...
talktohand.gif

...aika arvokas iskari....
blush.gif
miettii viel hetken ennen ostamista...

Kyl se aika normi hinta iskarille on tommonen n. 300 € mutta kallista toki. Euroaikana ei vaan mikään tunnu enää miltään . Kiinnikesarjahan tulee mukana tietenkin. Kuva Ohjausiskari

Ei se ohjausiskari kallis ole ja taitaa olla ainut merkki tuo Sprint miltä edes löytyy sopiva tuohon pyörään, kun toby, lsl, öhlins ei siihen edes tee sopivaa. Lsl iskarit ovat 169-329€, toby 300-390€, öhlins hinnoista ei ole varmaa tietoa, mutta olettaisin hintojen pyörivän 500€ tietämillä.

Suurii pirun hyvin killtelee swingi, jalkatapit, vanteiden sivut ja siisti peli on muutenkin. Jokos se stereoperä on paiskattu mäelle?

Perusperä on viel paikoillaan mutta undertray pienillä valoilla on jo vaihdettu. Muuttaa aika paljon siistimmäksi, orkkis takavalo nyt on semmonen jumalaton toosa. Kirkkaat leditakavalot kyllä houkuttelee Louisilta saisi n. 60 eurolla tosi nätit
inlove.gif

Undertaililla jossa on sirompi/erilainen takavalo, niin sillä perästä saa tehtyä aivan eri hienon ja näin myös bandiitissa. Laittele kuvia siitä perästä esille jos mahdollista.

Mitä luinkaan... ehdotusta heittää stereoperää mäelle? Stereo on nostalgiaa ja se kuuluu toho möhkö suzkaan ku kipinä tulppaan
tounge.gif

Tänään kävin käyttään mopoa ajankulukseni lähti ku palmul alta kävi kiltisti 10min sit kun piti ajaa se takas tallin perille ni sammahti ku anto kaasua  
bawling.gif
ja ei millään käymään ...ei oo ennen moista tehnyt enkä oo asennellu mit joka aiheuttaisi häröö ..olisikohan 98 liemestä haihtunna tulivoima ? mutta kun silti lähtenyt kiltisti käymään ja käynyt nyt teki tenää..mitä sanotte oi fiksummat  
bowdown.gif
tosin on takuu sitä varte jos häikkii tulee..silti huomen pakko ajaa kokeileen lähteekö pelittään

Päiviä arvoisat kanssamotoristit jotka omistatte kyseisen pelin miten olette modifioineet pyöräänne entä mitä on mielessä haaveena? itsellä S 1.4 k5 missä harjattu rosteri lauhdutin suoja,kirkkaat minivilkut, hiilikuitu (feikki/teippi..koska en oo rikas  
biggrin.gif
) peilit ja hugger, undertray, akron full race putkisto, takalaukkuteline + laukku (pitkille matkoille hyvä kypäsuoja + muuta pikku sälää) haavena power commander custom made jarrulevyt sekä tankki erikois maalaus  
thumbs-up.gif
Moi mulla on sama pyörä ja ajttelin ensiviikolla asennuttaa siihen akron putken.Olisin kysellyt fiiliksiä putkesta tuntuuko tehojen nousu entäs saundit. Kannattaako? Kiitos vastauksesta jo etukäteen Jukka  
smile_org.gif

Tehot nousee hiukan monen moista puhetta olen kuullut eräskin sanoin että tol putkistol + k&n + säätö ni 121hv mene ja tiedä herkemmäksi tuo putkisto ainakin on pyörääni muuttanut + tippuu aika kivasti ylimääräistä painoa pois meinaan alkuperäinen putkisto painaa jotain tonnin  
biggrin.gif
mutta ennen kaikkea muhkeat äänet nurkka ajos matala murina mutta kisamaisen äänekäs kun pitää kiekat punaisen reunustal 
thumbs-up.gif
 ainakin itse pidän ja olen todella tyytyväinen makuasia tosin mitä putkea kukin suosii asennutin tuon putkiston liikkeessä 1000 huollon yhteydessä ja ainakin huoltomiehet sano että paremmat murinat ky muil putkil ..mene ja tiedä sit sanoivatko vain  
nixweiss.gif
 suosittelen itse kyl ja en usko sinun katuvan  
buttrock.gif

Mulla on Akra, Powercommander ja K&N --> 118 hummaa takarenkaalta eli mukavasti vaikuttaa. Powercommander on kyllä hyvä ostos myös. Ei tarvi liikkeessä säädättää välttämättä kun valmiita karttoja saa ladattua netistä. Toki aina parempi olis pyörälle oma kartta ajaa mutta mulla ei ainakaan mitään valittamista ja dyno käppyräkin ihan hyvältä näyttää. Ja saundit on mahtavat!

Jokainen pyörä on yksilö ja paras tulos saadaan tekemällä pyörään aivan oma ruiskukartta. Vaikka se nyt toimii hyvin, niin sille tehdyllä kartalla voi toimia erittäin hyvin
nixweiss.gif

Vaikka itsellänikin on haaveena toi Pcommander ni kaverini on jokseenkin saanut puhuttua minut jo siitä haaveesta irti hän sanoi että pyörän ruiskua voi säätää ihan millä mitoin vain penkityksessä eli miksi ostaa 400€ palikkaa siksikö että voi itse säätää joka vko erilaiseksi ja erilailla reakoivaksi eikö se ole se pointti säädös että saa optimaalisen säädön silmällä pitäen kaikkea ajoa ni se on siinä eikä rukata sitä joka vko vai tuntuuko minusta vain sille koska en pidä itseäni moto gp kuskina enkä täten tarvitse aivan pilkun tarkkaa säätöä joka eri osa-aluelle?  
withstupid.gif

Suzukin omat ruiskut on aika hyvin säädettäviä, mutta commaderilla saadaan vielä jonkun verran tarkemin säädettyä ja mikäli pyörää viritellään enemmän niin vakio ruiskusta loppuu säätövarat kesken. Ruisku karttoja tehdään penkitys vaiheessa 1-3 karttaa ja niistä otetaan se parhaiten toimiva kartta käyttöön niin ei niitä tarvitse sitten vaihdella kelien mukaan jos ei ole pilkun viilaaja.

Tehot nousee hiukan monen moista puhetta olen kuullut eräskin sanoin että tol putkistol + k&n + säätö ni 121hv mene ja tiedä herkemmäksi tuo putkisto ainakin on pyörääni muuttanut + tippuu aika kivasti ylimääräistä painoa pois meinaan alkuperäinen putkisto painaa jotain tonnin  
biggrin.gif
mutta ennen kaikkea muhkeat äänet nurkka ajos matala murina mutta kisamaisen äänekäs kun pitää kiekat punaisen reunustal 
thumbs-up.gif
 ainakin itse pidän ja olen todella tyytyväinen makuasia tosin mitä putkea kukin suosii asennutin tuon putkiston liikkeessä 1000 huollon yhteydessä ja ainakin huoltomiehet sano että paremmat murinat ky muil putkil ..mene ja tiedä sit sanoivatko vain  
nixweiss.gif
 suosittelen itse kyl ja en usko sinun katuvan  
buttrock.gif
Moi kiitti vastauksesta ja muille osallistujille myös Asia on päivän selvä putket vaihtoon. Jukka

Ihan siisti perä ja onko siinä takavalossa myös valo rekisterikilvelle? Omassa pyörässäni on takavalojen alalaidassa sellainen kikas osa jonka pitäisi kilpi valaista, mutta ei se valaise kilpeä juuri ollenkaan. Itse laitan ledipultit rekisteri kilven ylimpiin reikiin, vaikka ei ne takavalot eikä vilkut myöskään ole e-hyväksyttyjä.

Suurii hieno perä naisellas (1.4lla) tosin itse päädyin mustaan ni huggeris kun undertrays siksi että en pidä sii ku likaantuu iha heti vaik asfaltti 90%alustana mullakin ni must tuntuu jotenkin et valkoinen on liika herkkä perä väri sano kerro ??
withstupid.gif

Kyllä tuossa on rekisterikilven valo (kait se jotain valaisee) ja on myös E-hyväksytty. Ei se valkoinen nyt niin kauheen helposti likaiselta ala näyttää. Mun mielestä oikeastaan, ainakin omassa pyörässä, mustissa ja valkoisissa osissa näkyy pöly melkeen yhtä hyvin.

Taas meni pari tuntia tallissa. Tuntuu ettei mitään saa aikaan
bawling.gif
. Etuvanteen ja pumppujen kiillotus kesken ym. pientä näpertelyä. Tulis varmaan enemmän intoa kunhan nuo kelit paranis.

Back