...aika arvokas iskari....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on ollu syksystä asti tallissa semmonen musta, ajamaton, eikä oo talvi ollu pitkäTaitaa tuo sini/valkoinen olla noissa suosituin väri ja pari kaveriakin osti talvella sillä värityksellä olevat. Olen itse nähnyt vain yhden mustan livenä.
Moi mulla on sama pyörä ja ajttelin ensiviikolla asennuttaa siihen akron putken.Olisin kysellyt fiiliksiä putkesta tuntuuko tehojen nousu entäs saundit. Kannattaako? Kiitos vastauksesta jo etukäteen JukkaPäiviä arvoisat kanssamotoristit jotka omistatte kyseisen pelin miten olette modifioineet pyöräänne entä mitä on mielessä haaveena? itsellä S 1.4 k5 missä harjattu rosteri lauhdutin suoja,kirkkaat minivilkut, hiilikuitu (feikki/teippi..koska en oo rikas) peilit ja hugger, undertray, akron full race putkisto, takalaukkuteline + laukku (pitkille matkoille hyvä kypäsuoja + muuta pikku sälää) haavena power commander custom made jarrulevyt sekä tankki erikois maalaus![]()
![]()
Moi kiitti vastauksesta ja muille osallistujille myös Asia on päivän selvä putket vaihtoon. JukkaTehot nousee hiukan monen moista puhetta olen kuullut eräskin sanoin että tol putkistol + k&n + säätö ni 121hv mene ja tiedä herkemmäksi tuo putkisto ainakin on pyörääni muuttanut + tippuu aika kivasti ylimääräistä painoa pois meinaan alkuperäinen putkisto painaa jotain tonninmutta ennen kaikkea muhkeat äänet nurkka ajos matala murina mutta kisamaisen äänekäs kun pitää kiekat punaisen reunustal
ainakin itse pidän ja olen todella tyytyväinen makuasia tosin mitä putkea kukin suosii asennutin tuon putkiston liikkeessä 1000 huollon yhteydessä ja ainakin huoltomiehet sano että paremmat murinat ky muil putkil ..mene ja tiedä sit sanoivatko vain
suosittelen itse kyl ja en usko sinun katuvan![]()
![]()