• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX 1.4 rakentajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Päiviä arvoisat kanssamotoristit jotka omistatte kyseisen pelin miten olette modifioineet pyöräänne entä mitä on mielessä haaveena? itsellä S 1.4 k5 missä harjattu rosteri lauhdutin suoja,kirkkaat minivilkut, hiilikuitu (feikki/teippi..koska en oo rikas  
biggrin.gif
) peilit ja hugger, undertray, akron full race putkisto, takalaukkuteline + laukku (pitkille matkoille hyvä kypäsuoja + muuta pikku sälää) haavena power commander custom made jarrulevyt sekä tankki erikois maalaus  
thumbs-up.gif

Tuoreempi kuva? ei mulla oo oman pyörän kuvaa ei profiilis eikä liioin netis nyt oon iha kahvilla
withstupid.gif

juu on on mut ei toi o mun ei ei..saa sitä kait muitakin kuvia panna ton ku omiaan ? kumpa osaisi tehdä kotisivut ni sin vois laitel vaik mitä mutta kun en osaa  
withstupid.gif

Saa saa laittaa vaikka mitä kuvia, mut jos sä sanot et sulla on:
sanoi:
"itsellä S 1.4 k5 missä harjattu rosteri lauhdutin suoja,kirkkaat minivilkut, hiilikuitu (feikki/teippi..koska en oo rikas ) peilit ja hugger, undertray, akron full race putkisto, takalaukkuteline + laukku (pitkille matkoille hyvä kypäsuoja + muuta pikku sälää)"

ja profiilissa on jotain ihan muuta ni kyllä pieni epäilyksen siemen herää kaikissa.

Aivan toi on totta hyvä että arvon kanssa motoristit väänsitte rautalangasta eipä tullut tyhmänä ajateltua....nöyrin anteeksi pyyntöni  
bowdown.gif

Alla olevassa linkissä löytyy 100mb tilaa kuvillesi sekä kuva tekstejä niihin voi laitella, kun vaan kirjautuu käyttäjäksi ja se on ilmaista.
http://www.foto3p.fi/
Nyt faktaa kehiin ja sen linkin voit laittaa myös allekirjoitukseesi niin kuin mulla on.

kiitos suiza 1200  
bowdown.gif
joku valaisee aina  
kynttila.gif
tossa on ny mun Mopo eli on se olemassa tosin ei noissa kuvissa viel peilit kii eikä sisälokari yritän saada aikaan myös uudet kuvat ...
sport05.gif

No siinä ei ole pitkään nokka tuhissut, kun kuvat tuli noin nopeesti näkyville. Laittele vaan lisää kuvia näkyville, kun vaan saat uusia otettua.

Päiviä arvoisat kanssamotoristit jotka omistatte kyseisen pelin miten olette modifioineet pyöräänne entä mitä on mielessä haaveena? itsellä S 1.4 k5 missä harjattu rosteri lauhdutin suoja,kirkkaat minivilkut, hiilikuitu (feikki/teippi..koska en oo rikas
biggrin.gif
) peilit ja hugger, undertray, akron full race putkisto, takalaukkuteline + laukku (pitkille matkoille hyvä kypäsuoja + muuta pikku sälää) haavena power commander custom made jarrulevyt sekä tankki erikois maalaus
thumbs-up.gif
Moro mulla ei vielä kuvia löydy mutta tehty on ja paljon. Akrapovic full, PC3, K&N, hugger, penkki uudelleen päällystetty, undertray, minivilkut by kellermann, peilit, lauhdutin suoja, kiilloitettu: takahaarukka, vanteiden reunat, etupumput, etu/takatrampit, posket. Teräspunosletkut, ohjausiskari, tanko, tramppien siirtosarjat löytyy listaa voisi jatkaa loputtomiin pikku hilppeiden avulla. Osittain aikaisemman omistajan toimesta jo valmiiksi modattu.
Dynolappu -->
Dyno

Vanha kuva --> GSX1400

Viimeksi muokattu:
Suurii..hieno peli  
bowdown.gif
...Tohtiiko kysyä mistä hommasit ohjausiskarin entä mitä siit tarvii köyhtyä?  
baaa.gif

Taitaa tuo sini/valkoinen olla noissa suosituin väri ja pari kaveriakin osti talvella sillä värityksellä olevat. Olen itse nähnyt vain yhden mustan livenä.

233 puntaa köyhdyin iskarista... www.apexleisure.co.uk
PC3 meni aikaisemman omistajan lompakosta mutta samoissa hinnoissa joka puolella maailmaa..

Pari uutta kuvaa tuli otettua kännyllä etutrampeista, taitaa siin vanne ja takahaarukkakin vähän kiiltää...
wink.gif

kuva1

kuva2

Näemmä ei löydy enää iskaria tuolta saitilta mutta Sprintin iskari se on... eli googlella kyllä löytyy no justbandits näyttää myyvän iskaria hintaan -->
GSX 1400
SD14 € 328.50

Back