• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSX 1.4 rakentajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niinhän se on..... kun veisi lehmää estelaukkaradalla :D.
Ei se lehmä kilpahevosesta oikein käy vaikka vahva onkin :grin:.

Toi on nyt vähän samaa touhua kun suon ylitys isolla "seikkailupyörällä" :grin:.

Sen "man gotta know his limitations" voisi usein muuttaa muotoon:

.......his own and his bikes limitations :D

Bone sanoi:
Niinhän se on..... kun veisi lehmää estelaukkaradalla :D.
Ei se lehmä kilpahevosesta oikein käy vaikka vahva onkin :grin:.

Toi on nyt vähän samaa touhua kun suon ylitys isolla "seikkailupyörällä" :grin:.

Sen "man gotta know his limitations" voisi usein muuttaa muotoon:

.......his own and his bikes limitations :D

Joo, eihän sitä siihen oo tarkoitettu, mut pirun hauskaa touhua se on silti, yllättävän kyvykäs vehjes tuollaiseksi malmikasaksi...

Beefeater sanoi:
Varmasti asiallisen näköistä ajoa...
Bout tuollaista:

282023_10150262253166168_5951557_n.jpg

5440_115210276167_2053187_n.jpg

Viimeksi muokattu:
MustaSurma sanoi:
Joo, eihän sitä siihen oo tarkoitettu, mut pirun hauskaa touhua se on silti, yllättävän kyvykäs vehjes tuollaiseksi malmikasaksi...

Bout tuollaista:

282023_10150262253166168_5951557_n.jpg

5440_115210276167_2053187_n.jpg

Komeesti vetää, pakko sanoo! Oma ratakäyntini tolla vehkeellä ollu vähä hitaampaa suorittamista..
Ihan mielenkiinnosta, ootko mitä tehny konehuoneeseen? Näyttäis niin hyvin pysyvän noiden kyykkyjen vauhdissa...

Beefeater sanoi:
Komeesti vetää, pakko sanoo! Oma ratakäyntini tolla vehkeellä ollu vähä hitaampaa suorittamista..
Ihan mielenkiinnosta, ootko mitä tehny konehuoneeseen? Näyttäis niin hyvin pysyvän noiden kyykkyjen vauhdissa...

Tänks. Mulla vaan on joku juttu noihin isoihin malmikasoihin ja niillä lujaa ajamiseen...

Ei tuolle tuossa vaiheessa ollu koneelle tehty muuta kuin PC3 dynossa ajetulla kartalla, yoshin kokoränni ja välityksiä muutettu tiukemmaksi siitä vakio touring-aavikkovälityksistä. Ja keulassa oli progressiiviset jouset. Mutta kone oli vielä muutoin vakio.

ikiteekkari75 sanoi:
Mites Mustansurman malmikasa-projekti edistyy? Ei ole tuolla toisella foorumilla juuri ollut tapahtumia viime aikoina...

-Jarno

Ei oo paljoo tapahtunu kyllä, viimeviikolla kävin kiinnittämässä pinnapultit paremmin ja seuraavaks ois kannen mittaaminen ja kiinnittäminen ja nokkien ajoitukset. Sit ei ois enää paljoo...

ikiteekkari75 sanoi:
Mites se ecu oli tarkoitus toteuttaa?

-Jarno

ECU on vanhemmasta GSX:stä johtoineen ilman ajonestoa ja modulaattorilla joka huijaa ECUa luulemaan että sekä STVA että STPS on kiinni. Ihan itse kolvasin pienen piirilevyn kasaan ja pääsin sillä eroon toisioläpistä ja niitten asentotunnistimesta.

247715_111667155652940_1889287303_n.jpg

jalu78 sanoi:
B-foorumilta seurannu mustasurman 1700 projektia...mites keula, onko sulla usd kiinni?

Joo, keulakin on jo kasassa ja kiinni, vähän ruma kun ei ole maalissa ja puolet ylimääräisistä härpäkkeistä puuttuu, mut kuitenkin.

1175628_232418533577801_790518995_n.jpg

Tuolta voi ihmetellä lisää: http://www.gsx1400.org/gsx1400_board/index.php?/topic/38172-big-bore/page-3

Noinkin reippaasti ylikokoon vedetyn Ö/I padan "lämpötalous"
on varsin mielenkiintoinen kysymys.
Etenkin jos sinne lyödään vähän reippaammin paukkua.

Erityisesti jos/kun saunotaan pitkään ja kunnolla löylyä säästämättä :D.

"Pienet päräykset" on vielä helppo rasti.

mun pitäs saaha omaan pyörään keulaan jotku vastaavat korotussysteemit, mulla on gsxr1000K1 keula ja se sais olla vähän pitempi...

big m sanoi:
Jos ei muuta keksi voi tehdä kuten minä. Hankin Power Commander V:n ja siihen Autotune-yksikön.
PC V on tarkoitettu Suzuki Bandit 1250 2010-2012 malliin. Sen saa asennettua 1400:een ilman mitään temppuja.
Odottelen nyt ajokelejä, jotta saan hyödynnettyä Autotunen.
Tarkempia tietoa löytyy Suzuki gsx 1400 org sivustolta
.

Tämä kiinnostaa, itse meinasin lähettää Valmistajalle kysymyksen, että löytyykö/saako PCV mallia joka sopii GSX1400:seen.
Omassa Bodisin putkessa on paikka anturille valmiina.
Hienoa jos viitsit kertoilla miten homma edistyy, kunhan kelit kohenee :thumbup:

möhkis sanoi:
Tämä kiinnostaa, itse meinasin lähettää Valmistajalle kysymyksen, että löytyykö/saako PCV mallia joka sopii GSX1400:seen.
Hienoa jos viitsit kertoilla miten homma edistyy, kunhan kelit kohenee :thumbup:

Homma on siinä vaiheessa, että olen ajanut n. 70 km PC V ja Autotune asennettuna. PC:n tyyppi on 20-021.
Pyörä tuntuu todella hyvältä. Ei enää nykimistä pienillä kierroksilla tasakaasulla 1. ja 2. vaihteella. Suosittelen lämpimästi.

MustaSurma sanoi:
Onko kelleen jäänyt nurkkiin pyörimään öljynjäähdytintä, etulevyjä tai etulamppua? Saattais olla vaikka tarvetta niille...

Kysäse Tapmotorsista.. Sieltä joskus ostellu omaan varaosaa kohtuu hinnalla.

möhkis sanoi:

Nyt on ajettu 250 km ja aina vaan tuntuu paremmalta. Autotune säätää koko ajan asetettujen AFR ( seossuhde) arvojen mukaan. Minulla näyttää olleen seokset jostain syystä runsaasti rikkaalla ennen Autotunen asennusta.

GSX on vakiona tosi rikkaalla. Onko sinulla muita muutoksia pyörässäsi kuin tuo power commander?

Itse asiassa innostuin itsekin tuosta niin, että pitäisi vissiin ostaa täräyttää samanlainen. Tarvisiko joku PC3:sta? ;)

-Jarno

Saakohan tuohon 20-021:een kiinni Ignition ja secondary fuel boksit. Liittimet lienee samat kuin niissäkin malleissa joihin saisi, mutta tukeeko laitteen mallikohtainen firmis moista? Onko kukaan asentanut PCV:hen toiseen pyörään tarkoitettua firmistä koskaan? Se mahtaa olla mahdollista, kun kerran sattui silmään power commanderin sivuilla PC3:een tarkoitettu GSX1400:n kartta, jossa kierrosalue oli paljon korkeammalle. Ainakaan omassa PC3 usbissa ei tuollaista venytystä pysty tekemään.

-Jarno

Back