• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GSR 600 Kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GSR600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä olen sellaiset 170 pitkä ja painookin vain n.63, eli ei ahdista koko
smile_org.gif

Ajo asento oli mulla kyllä aluksi "agressiivinen", koska tanko oli pistetty aika etukenoon kasausvaiheessa, kääntelin sitä sitä itseeni päin ja sain mukavan asennon sillä, ihmeen paljon pienikin stongan asennon muutos vaikuttaa.
ketjut kyllä tuntuu muuten myös minulla venyneen tän ekan tonnin aikana, ens viikolla huolto, eiköhän ne siinä kiristetä.

Tangon säätämistä en ole kokeillut koska ajoasento tuntuu varsin passelilta mutta pitääpä kokeilla pientä hienosäätöä . Tanko on nimittäin minunkin pyörässä laitettu kasausvaihessa hieman eteenpäin.
smile_org.gif

Ajattekos muuten ysivitosella vai käytättekö korkeaoktaanisempaa. Itse oon käyttäny lähinnä vanhasta tottumuksesta (GSX R ) 99 V-Poweria , lienee sinänsä täysin turhaa .

Radalle tekisi mieli... ehkä Ahvenistolle vois mennä vielä kokeilemaan. En ole pyörällä koskaan radalla ollutkaan. Autolla olen Ahveniston kiertänyt aikaan 1.44 ja risat. Tuskin pyörällä niihin aikoihin pääsen veilä pitkään aikaan....
Veikkaisinpa enneminkin että pyörällä kierrät affen tuohon 1.44 aikaan, kunhan vaan kurvailet radan ympäri...

Noin niinkuin jotakin osviittaa ko. radan kierrosajoista: Itse en ole mikään nopea kuski, mutta kyllä minunkin vauhdeilla kiertää ko. radan ympäri autolla muistaakseni jotakin 1.30-1.31 aikaan(katukilvellisellä 1.32), ja pyörällä 1.27.
Tosin ahvenistolla ei pyörällä kyllä uskalla ihan mitenkään "limitillä vetää"

No uusi tuotehan tuo Shellin V-power on mutta ehdin sitä
käyttämään edellisessä pyörässäni 5-10 tankillista ennen GSR: hankintaa. GSR rekisteröitiin 27.7 .

Ennen V-poweria käytin 98:a .
smile_org.gif

sanoi:
Veikkaisinpa enneminkin että pyörällä kierrät affen tuohon 1.44 aikaan, kunhan vaan kurvailet radan ympäri...

Noin niinkuin jotakin osviittaa ko. radan kierrosajoista: Itse en ole mikään nopea kuski, mutta kyllä minunkin vauhdeilla kiertää ko. radan ympäri autolla muistaakseni jotakin 1.30-1.31 aikaan(katukilvellisellä 1.32), ja pyörällä 1.27.
Tosin ahvenistolla ei pyörällä kyllä uskalla ihan mitenkään "limitillä vetää"

Nopee auto sulla ja todella kovaa menet pyörälläkin. Olet tainnut kiertää affea oikein tuelta kun tuollaisia aikoja saavutat. Itse kellotin radalle.com tapahtumassa yhdelle Ducatille jotain 1.31 aikoja ja se meno näytti jo niin kovalta, ettei GSR:llä varmaan pääse edes niin lujaa
blush.gif

Back