• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GS500E etuiskari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hannuq
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
GS500E vm 93,etuiskarien öljymäärä.
Olen vaihtamassa stefoja,onko hyviä neuvoja ko
remonttiin!KIITOS.

377cc ja öljyn korkeus 105mm putken yläpäästä, ilman jousta kasaan painettuna. SAE 10W suosittelee manuska.

Alapultin avaamisessa voi olla pientä vaikeutta vastakappaleen pyöriessä suht vapaasti putken sisällä. Itse sain pideltyä sitä painamalla voimakkaasti harjanvarrella ja samalla pulttikoneella alapulttia avaten. Sitten vaan sisäputkella 'hakataan' stefa irti. Älä irrota alaliukua, jos et aio vaihtaa niitä.

377cc ja öljyn korkeus 105mm putken yläpäästä, ilman jousta kasaan painettuna. SAE 10W suosittelee manuska.

Alapultin avaamisessa voi olla pientä vaikeutta vastakappaleen pyöriessä suht vapaasti putken sisällä. Itse sain pideltyä sitä painamalla voimakkaasti harjanvarrella ja samalla pulttikoneella alapulttia avaten. Sitten vaan sisäputkella 'hakataan' stefa irti. Älä irrota alaliukua, jos et aio vaihtaa niitä.
Kiitos hyvistä neuvoista.

Back