On se kuollu, varma tieto, pisti mulle txt:n viime vl klo 3.30 teatterin edestä.Mut nyt se on kai taas sit kuollu, tai jääny ainakin kiinni![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se kuollu, varma tieto, pisti mulle txt:n viime vl klo 3.30 teatterin edestä.Mut nyt se on kai taas sit kuollu, tai jääny ainakin kiinni![]()
Juu, on se pelimies kun ajoi 04 bomberissa kaverin kympillä vartin koko matka nokka ylhäällä ja meinas että eihän tuo kawa niin huono ollutkaanOnhan se nyt ihan 100% homma, että Patrik = GR. Ukko on ollut ihan elävänä 2 vuotena nyt tuolla B-Weekendissä. Ajellutkin siellä..
Ja eiköhän se ollu just Patrik itte kukas paransi enkkaa vauhtikeuloissa. Aika kovaa se tuolla B-Weekendissäkin keuli 2 päällä![]()
Joo tosiaan ruotsin lainsäädäntö sanoo näin...Siksi kun se pitäisi saada itse teosta kiinni, jotta voitaisiin panna linnaan.Jos GR henkilöllisyys kerran on tiedossa ollut jo aikoja ni miksi vitus se ei si ole linnas monista törkeistä liikennerikkomuksista ??
No ei helvetti mies!Menee off-topiciksi, mutta mitenkä tuo ruotsin laki sitten sanatarkasti tuon määrittelee? (Käännettynä pliis.)..![]()
Miten gr sai sit sen poliisisuskan käyttöönsä? Kai sillä nyt JOITAKI suhteita posliinilaitokseen on?
Oliko elazi edes hiventäkään tosissaan kysymyksensä kanssa??No ei helvetti mies!Menee off-topiciksi, mutta mitenkä tuo ruotsin laki sitten sanatarkasti tuon määrittelee? (Käännettynä pliis.)..![]()
Miten gr sai sit sen poliisisuskan käyttöönsä? Kai sillä nyt JOITAKI suhteita posliinilaitokseen on?
Jos kaverit on saanu Suzukin tehtaalta kaik viritysosat ym. herkut, ni eiköhän yhet kyttäprätkän katteet järjesty melkoisen helposti....
Veikaanpa että 90% todennäköisyydellä se pyörä millä se ajaa ulos sieltä poliisiopiston pihalta ni EI ole poliisin virallinen pyörä.
Eipä mitään...sorry boys.![]()
![]()
GhostRider 4:ssa se ajaa kyttäkatteilla varustetulla pyörällä.gr poliisi bikel öö olenko nukkunut 100 v tta helv... murahtaa nähty gr mustan mopottimen kaa mk kaa autol keltaisel kattamattomal busal
mut toi police bike .
.vai olenko taas tai vielä ni kännis etten taas tajua sori etukäteen ...toista vkoa ränniä![]()
![]()
Meinaatko että jos itse kuvaan videota ja laitan sitten lisäksi sireenin niin se on oikee kyttäpyörä?Tosin molemmat takaa-ajot on järjestettyjä juttuja mutta siitä huolimatta, kyttäpyörän vehkeet sillä on kiinni.
"Kyttäpyörän vehkeet..." Ja uskot varmaan vielä joulupukkiin.. Äläkää te pojat ja tytöt aina uskoko ihan mitä sattuu. Viihdettä se vain on.GhostRider 4:ssa se ajaa kyttäkatteilla varustetulla pyörällä.gr poliisi bikel öö olenko nukkunut 100 v tta helv... murahtaa nähty gr mustan mopottimen kaa mk kaa autol keltaisel kattamattomal busal
mut toi police bike .
.vai olenko taas tai vielä ni kännis etten taas tajua sori etukäteen ...toista vkoa ränniä![]()
![]()
Sen takiahan sen leffan nimi on "Goes Undercover".
Eka se jahtaa Yamaha R1 Streetfighteria. Ja sen jälkeen BMW Z3 M Coupèa. Molemmissa sireenit päällä. Tosin molemmat takaa-ajot on järjestettyjä juttuja mutta siitä huolimatta, kyttäpyörän vehkeet sillä on kiinni.
Nosiis ei helv....... hmh okei sanotaan ny vähä erilailla näille äidinkielen lehtoreille sitten --->"Kyttäpyörän vehkeet..." Ja uskot varmaan vielä joulupukkiin.. Äläkää te pojat ja tytöt aina uskoko ihan mitä sattuu. Viihdettä se vain on.
Hmm voi hurja homma! No jos toi pitää paikkansa ni sittenhä mä ehdottomasti luulin että se on kyttien lainaama pyörä ku kuului sireenin ääntä. Eipäs ku hemmetti! Se GhostRider on liisannu sen mopon liikenteen vaarantamista varten poliiseilta.... ja poliisit meni varta vasten hätyyttelemään valmiix GRää varten latua auki... niinhän se menikin...sanoi:EDIT: ja se sireenikin on lisätty jälkikäteen videolle.
No siis ÄÄÄH! Järjestetty takaa-ajohan se oli! Eihän sitä ole kukaan (ainakaan minä) missään vaiheessa kiistänytkää...Miksi sitten oli niin kivaa jahdata sovittuja juttuja, jotain jätkää jollain streetfighter pyörällä jahdattin ja kun se pysähtyi sattui just olemaan kameramies pusikossa...juu juu..