• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Goreihin polvilaahauspalat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Älä nyt jauha paskaa vaan mun kysymys oli että onko valmiina jollain systeemillä kiinnitettäviä paloja kun käyn radalla sen 2krt kesässä ja nahat ei mahdu päälle?
niin tuhon sun kysymykseen, alkuperäiseen..löytyy vastaus...

ei taida olla ja ei kannata tehdä (radalla käyneiden, ja ehkä enemmän rataa ajaneiden neuvo) vaan ostaa kunnon nahkapuku. radalla vähemän käyneet taas neuvovat ja kannattavat itse tekemään oman virityksen käyttämällä mielikuvitusta.

miksi sitten haluat ylipääään polvipalat? jos haluat suojata sillä pukuasi, jyrin neuvo on helpoin, voit vetää ilman polven roikottamistakin ja hyvin onnistuu amatööriltä. jos taas haluat suojata polvilumpiotasi niin silloin laaharilla et saa toivomaasi suojausta.

Itse käytän nahkapuvun alla crossin polvisuojia ja kyynerpääsuojia ja tietty selkäsuojaa. oma nahkapukuni suojat olen poistanut..ei nekään pysyneet paikoillaan..kyseessä oli joku vuodelta kirves ja miekka oleva shoein musta nahkapuku. suojien paikoillaan pysymistä on testattu viime kesänä useampaan otteeseen... tosin vain supermotolla...hyvin suojasivat.

Suosittelisin jo ihan kadulla ajamista varten ostamaan nahkapuvun. Itse ostin nahkapuvun viime keväällä ja nyt goret ovat enää harvoin päällä. Sen verran mukavampi ja tukevampi nahkapuku on ajaessa, että enää ei tee mieli ajaa purje-säkki-lepatus-goreissa. Ja mielestäni ainakin kyykkypyörän kanssa nahat ovat goreja katu-uskottavammat. Jollain goldwingillä ehkä toisinpäin..

idea3.gif
Muistakaa myös selkäpanssari!

Nahat kieltämättä ihan mukavat hienolla ilmalla päällä ja varmasti turvallisempiakin kuin keskivertohintaset goret, mutta ei kai niitä(nahkoja) kukaan sentään hanki katu-uskottavuuden takia??  
tounge.gif
Tai no miksei. Onhan nahka ihan coolin näköstä päällä. Riippuu kyllä ihmisestä...

Ai niin! Näin jossain vanhassa enklantilais lehdessä kuvan kaverista joka veteli ratapäivillä pehmolelut teipattuina polviin. Hauska idis, vaikkei ehkä tarkoitustaan ajakkaan. Tai mistäpä mä niiden tarkoitusta tiedän kun mulla ei koskaan oo polvi maassa käyny. Siksi mä valitsinkin nahkahousut joissa ei ees ole paikkoja paloille...

Back