• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Goreihin polvilaahauspalat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Hki
Mistä saa tekstiilihousuihin laahauspalat. On kuulemma jotain tarrasysteemejä
nixweiss.gif

Hmmnnn...suutarilla teettää? Ei luulisi maksavan hirvittävästi joku velcron palanen ommella polviin.

Miksi et tilaa samantien nahkapukua? Jos siis meinaat radalla kurvailla.... Louisilla tais olla 199€ hyvälaatuinen Vanuccin puku. Ei paha sijoitus mielestäni....ja puku on kuulemma hyvälaatuinenkin.

Mahtaako gorepuvussa pysyä palat paikoillaan.. sen verran löysä mitoitus noissa tuppaa olemaan. Osta vaikka pelkät nahkahousut joissa ne palat on valmiina.

JOs käy radalla ajelemassa niin nahkojen ostoon.. ja kadulla ei kyllä tavan tallaajat polvea ihan helposti maahan saa.. ja siinä vaiheessa kun ajaa maaseudulla sillee että polvi raapii niin nahkojen ostoon ennenkuin sattuu isosti kipeetä
wink.gif

3krt oon tainnu laittaa polven maahan kadulla.. aina meinannu vetää pihalle joko liikenneympyrästä tai peltotieltä
smile_org.gif

Ei löydy valmiita kokoja nahoissa kun on 184/120 strategiset mitat. Teetätys liian kallista ja en kehtaa käyttää kuitenkaan yleisessä liikenteessä. Olisi liian seksikästä
tounge.gif
Jos pari kertaa kesässä radalle niin varmaan jostain löytyy jotkut remmeillä/tarroilla kiinnitettävät laahainpalat
sad_orig.gif

Ja kyllä varmaan sopii esim noi Richan lederhosenit: -klik-
Nuo alimmat housut siis. Hitto pitäisköhän itsenkin harkita noita ratakireitä housuja. Muuten nro 64 sopii varmaan vielä henkilölle jolla on kokoa n. 195/130. Eikös toi 64 ole n.XXXXL?

Jossain toisessa threadissä mainittiin että Dainesen pukuihin tulee +20% jos tekee mittojen mukaan... Eipä se loppujen lopuks kauhean kallista ole. Kaatuessa nahka kuitenkin suojaa gorea paremmin...

Ja onhan ne nahkat paljon tyylikkäämmät ku jotkut goret
cool.gif

cool.gif
Riippuu ruumiinrakenteesta
tounge.gif
Jos on hyvin syönyt, keskikeholta kummullaan oleva vartalo, niin alkaa se tyylikkyys saamaan humoristisia piirteitä. On vaan aika epäeroottisen näköistä jos on nahkapuku päällä, joka on räjähtämispisteessä
biggrin.gif
Tyylin tämä-klik-

cool.gif
tounge.gif
Jos on hyvin syönyt, keskikeholta kummullaan oleva vartalo, niin alkaa se tyylikkyys saamaan humoristisia piirteitä. On vaan aika epäeroottisen näköistä jos on nahkapuku päällä, joka on räjähtämispisteessä
biggrin.gif
Tyylin tämä-klik-
Tuo kaveri on silti kaikesta huolimatta hankkinut oikeat asusteet! Propsit siitä!
cool.gif

Ei kun ihan oikeasti, oletteko ikinä nähneet millaista jälkeä syntyy kun kuski kippaa goret päällä. En suosittele, on se sen verran kamalaa se jauhelihan näköinen kökkö mihin palaa Gore-Tex kiinni...

Monella on kuitenkin radalla jollain tavalla sellainen ajomeininki, että kaikki irti otetaan. Silloin niitä vahinkoja sattuu ja nurin mennään.

Nahat vaan suoraan ja säästää voi sitten vaikka jossain vähemmän oleellisessa.

Jos pari kertaa vuodessa ajaa radalla niin tarviiko tuollaisia. Siis onko sillä kokemuksella tarvetta vetää niin rajoille, jotta polvilumpio hiertää asfalttia
smile_org.gif
Tai paremminkin jotta tuleeko niin vedettyä...

En nyt malttanut olla kommentoimatta tähän aiheeseen. Itse olen ajanut pari kesää radalla nahat päällä, mutta nahka-asuni on sellainen missä ei ole polvilaahauspaloja. Mopon saan jo sen verta kallelleen ettei takarenkaaseen kulumatonta reunaa jää. Polven maahaan saattaminen ei ole minulle itsetarkoitus ja painankin kurvin sisäpuolen polven katteeseen kiinni enkä roikota ulospäin. Olen toki laahauspalojen teettämistä minäkin miettinyt varsinkin kun nykyisen mopon kate joustaa ( R6-04) uhkaavasti siihen polvella nojatessa. Olen lipannut jo niin monta kertaa että pidän nahkavarustusta ainoana oikeana ja turvallisena kuosina mopolla ajettaessa.

Minä mitään hymiöitä jaksa enää tähän loppuun.

cool.gif
tounge.gif
biggrin.gif
Tyylin tämä-klik-
Ei Kettu
biggrin.gif
Tsiigatkaa miten pieniltä noi polvipalat näyttää tossa paketissa
biggrin.gif

Mistä saa tekstiilihousuihin laahauspalat. On kuulemma jotain tarrasysteemejä
nixweiss.gif
tuota..

silläkin uhalla että minut moderoidaan tästäKIN keskustelulsta, otan riskin ja kannan korteni kekoon.

Osta nahat ja käytä goreja vain kylmällä (=talvella). kesällä sataa suht harvoin niin paljon että tarvitsisit sadepukua nahkojen päälle. Ja aika usien varmaan myös sinulla käy niin että kun sataa et lähde ajelemaan..tai jos sateen uhka on ilmeinen.

Jos aiot käydä radalla harvoin ja ajotyylisi on sellainen, ettet koe tarvitsevasi nahkapukua, niin silloin et myöskään - usko pois - tarvitse minkäänlaisia kulutuspaloja.

Jotkut teetetyt nahkapuvut eivät ole merkittävästi hintavampia, kuin valmiina ostetut puvut. Moottoripyörän hinnasta kannattaa aina vähän tinkiä kunnon ajoasun vuoksi.

Back