• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gore-Custom -bootsit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JouhaMan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli simppeli kysymys:

Mistä ja mitkä biker-bootsit gorekalvolla? Tällä hetkellä käytössä kalvottomat kengät, ja tulee vesi läpi jo kävellessä, sekä xyz-kalvolliset "touring" -kengät.

Eli miltä valmistajalta, ja mistä ostettuna gore-tex -kalvolliset custom-bootsit?

Kiitos ja kumarrus.

-Juha

Ainakin Oxtarilta löytyy goretex kalvolla varustetut bootsit, malli tais olla Custom. Duell tuo saappaita maahan.

Duell sivuilta kyseiset kengät löytyvät.
65-769jpg-{f3on0-sw21k-8qy2l}.jpg

Kiitoksia.

Muuten rock, mutta tylsähkön näköinen kenkä..

Kellään kokemusta IXS:n veratex -kalvollisista kengistä? Nämä miellyttäisivät silmää huomattavasti enemmän...

Saa myös ehdottaa muuta järeähkön näköistä kalvollista custom-kenkää, jos hyvän vinkin tietää. XY-kalvoista mielellään käyttökokemusten kera, ne kun kertovat paljon enemmän kuin valmistajan mainospuheet.
smile_org.gif

Kiitos, taas.

Jos Gore-tex -prätkäkengät haluat, kannattaa käydä tsekkaamassa Alpinestarsin, Oxtarin (niillä kyl ei oo muita buutseja kun noi yllämainitut), Dainesen ja Daytonan valikoimat, niillä on gore-texin käyttöoikeus (jollakin viidennellä merkillä oli kans, oisko ollu BMW).

Mp-Asulla on kans parit custombuutsit, Biker ja Arizona. Vedenpitävät, Porellen kalvo. On vähän järeämmänmalliset kuin Oxtarit.

Mulla on ollut pari vuotta käytössä Dainesen gore-saappaat (mallia en muista, sorry). Hyvin pitää, mutta jos ulkonäkö on tärkeä, eivät ehkä täytä vaatimuksia. Niissä on vain varrensuussa solki, muuten peruskengän näköiset.

Nuo MP-asun Arizonat ei ole kyllä yhtään pöljemmän näköiset. Onko jollakulla kokemuksia näistä, miten kalvo skulaa? Saattais allrightissa olla vielä noistakin alekappaleita, kun muuttavat..

-Juha

Täältä löytyy Lindstrands:n Custom-bootsit Dryway-kalvolla. Kaverilla tollaset ja ei ole ainakaan moittinut. Lähtöhinta suomessa n.150€. Ei nyt ihan perinteinen biker-malli, mutta kuitenkin. Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia Dryway:sta...

Meiltä löytyy eteisestä yhdet kappaleet nuita MP-Asun Arizonaa enkä ihan ensimmäisenä niitä kyllä suosittele.. hinta-laatu-suhde ei ole ihan kohdallaan.. sisävuori ei kestä käyttöä vaan lähtee nopeasti repeilemään, varsinkin kantapään kohdalta.. ja pohja on ihan pyllystä!! ensimmäisenä saa painua uusien kenkien kanss suutarille pohjia laittamaan, nuissa kun on pohjan ompelulangat näkyvissä eivätkä kestä kulutusta. Ja mun henk.kohtainen mielipiteeni on että pohjien täytyy olla liikkeestä ostettaessa semmoiset että ainakin yhden tai kaksi kautta ajaa ennen suutaria...
Takuuhuollossa ne on jo kerran käyneet mutta toiminta oli niin hidasta että uusiksi ei jaksa laittaa.. joten ajellaan sitten muilla kengillä  
033102bebe_1_prv.gif

Edit: Muuten ihan hyvännäköiset kengät ja paksua nahkaa, ja tuo Porelle-kalvokin on toimiva
pftroest.gif

Täältä löytyy Lindstrands:n Custom-bootsit Dryway-kalvolla. Kaverilla tollaset ja ei ole ainakaan moittinut. Lähtöhinta suomessa n.150€. Ei nyt ihan perinteinen biker-malli, mutta kuitenkin. Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia Dryway:sta...
Scorchio, aika samannäköinen itseasiassa kuin nykynen kenkä, josta tykkään kovasti - vaan kun ei ole kalvollinen.

Pystyykö noita sovittamaan missään pk-seudulla? Ja kuka noita myy Suomessa?

-Juha

Nuo MP-asun Arizonat ei ole kyllä yhtään pöljemmän näköiset. Onko jollakulla kokemuksia näistä, miten kalvo skulaa? Saattais allrightissa olla vielä noistakin alekappaleita, kun muuttavat..

-Juha
Mulla ois käyttämättömät 44:set Arizonat myytävänä kokonaisedulliseen nettohintaan. Tai no ehkä 10 kilometriä ajettu.

Jari
Liian pienet, sorry.

Ja tuo myöhemmin mainittu käyttökokemus ei oikein vakuuttanut.. =)

-Juha

Scorchio, aika samannäköinen itseasiassa kuin nykynen kenkä, josta tykkään kovasti - vaan kun ei ole kalvollinen.

-Juha
Diilerit, Suomessa ja muuallakin. Oisko Bike Worldistä kaveri omansa ostanut. Itse olen Halvarssonin nahkat ostanut R.M.Heinolta Tampereelta.

-Juha
Diilerit, Suomessa ja muuallakin. Oisko Bike Worldistä kaveri omansa ostanut. Itse olen Halvarssonin nahkat ostanut R.M.Heinolta Tampereelta.
Puusilmä minä.

Kiitos.

Daytona Urban GTX. KLIK

Näissä olisi solkiakin..
inlove.gif

Ja kaipa näitä muualtakin löytyy kuin vain tuosta ainoasta kaupasta Saksasta..

Tuommoiset minäkin ostin ja tykkään kovasti. Sateessa en ole päässyt vielä ajamaan. Noissa kun ei ole tuota korkoakaan juuri niin on helpompi asetella jalat tapeille
smile_org.gif

Jari

Sidi canyon sympatex (toivottavasti meni malli oikein), ainakin mun silmää miellytti normitylsien kustomsaappaiden jälkeen. Ja tuntuu pysyvän vesikin ulkopuolella.

Back