DizzySpell
MotOrg ry jäsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tohon hintaan saa 960goprota, mut se on sitten jo eri kamera.ebaysta saa 180 euroon + postikulut
Jos viitsit katsoa Ebay:sta niin kyllä näyttää lähtevän jo tuohon hintaan uutta GoPro HD Heroa motorsport paketilla...Tohon hintaan saa 960goprota, mut se on sitten jo eri kamera.ebaysta saa 180 euroon + postikulut
Ehkä mä oon huono katsomaan mut en yhtään tohon hintaan nähnytJos viitsit katsoa Ebay:sta niin kyllä näyttää lähtevän jo tuohon hintaan uutta GoPro HD Heroa motorsport paketilla...Tohon hintaan saa 960goprota, mut se on sitten jo eri kamera.ebaysta saa 180 euroon + postikulut
Toimituskulut US $54.99 + tulli ja alv.
sanoi:Digitaalijärjestelmäkameran runko ja objektiiveja Rungon ja yhden objektiivin tulli vapaa
Joo ja jos lähettäjä lähettääkin sen (ebay-ilmoituksestaan poiketen) esim. fedexillä kuten mulla, tulee siihen vielä päälle kuriirin käsittely/tullausmaksu ~15e. Näin meinasi käydä, mutta kun aukoi fedexille tarpeeksi päätään ja uhkaili luottokunnalle ilmoittamisella, niin hyvittivät perimänsä ylimääräiset maksut takaisin, "tämän kerran"Toimituskulut US $54.99 + tulli ja alv.
Mikset liimaisi, pysyy hyvin ja jos haluut kurat pois lähtee helposti. Skydivessä ainakin pysyy hienosti.Tulipas ostettua tuollanen GoPro HD HERO Motorsport ja lisäksi kypärä- ja pääkiinnityssysteemit.
Onko kukaan onnistunu tuota kypäräkiinnitys remmiviritystä asentamaan umpikypärään? Vai onko ainut vaihtoehto liimata kiinnityslätkä kiinni?![]()
Tää on ihan kätevä Vented helmet strapTulipas ostettua tuollanen GoPro HD HERO Motorsport ja lisäksi kypärä- ja pääkiinnityssysteemit.
Onko kukaan onnistunu tuota kypäräkiinnitys remmiviritystä asentamaan umpikypärään? Vai onko ainut vaihtoehto liimata kiinnityslätkä kiinni?![]()
Tuollainen mulla onkin, mutta ei mun ymmärrykseen mene, miten tuon sais pottaan kiinni?Tää on ihan kätevä Vented helmet strapTulipas ostettua tuollanen GoPro HD HERO Motorsport ja lisäksi kypärä- ja pääkiinnityssysteemit.