• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

GoPro - kamera

omg.gif

YSMGP.jpg

Ken Blockin uusin

No joo saahan noita jenkeistä tohon hintaan, mut siihen tullit ja alvit päälle + helvetilliset postikulut. Me tilattiin suoraan goproolta ja ei siinä paljoa säästänyt, vaikka otettiin 6 kameraa ja varusteita.

Yli 100e:n elektroniikkaan tulee tullit, jos ei lahjana lähetetä.

Mä käytin naapurin ukko viime joulun aikaan kuriirina kun olivat jouluansa viettämässä jenkkilässä. Ostin kameran Ebaystä ja annoin kaverin osoitteen minne lähettivät kameran. Tuli aikas edullisesti.
wink.gif

Pitää vaan kyhäillä muutama alumiinikannake ens talven aikana pyörään kun en halua nitä muovisia lärpättimiä pyörääni liimata.

Yllätyin kyllä kameran kuvanlaadusta aikas lailla kun sitä ekan kerran käytin. Se oli oikeesti hyvä. No mä en toki ole mikään hifisti.

ebay

Eikös se tuo ole? ja 238 amerikan taalaa on 165 euroopan dollaria.

Br,

-tuomas-
Toimituskulut US $54.99 + tulli ja alv.
Joo ja jos lähettäjä lähettääkin sen (ebay-ilmoituksestaan poiketen) esim. fedexillä kuten mulla, tulee siihen vielä päälle kuriirin käsittely/tullausmaksu ~15e. Näin meinasi käydä, mutta kun aukoi fedexille tarpeeksi päätään ja uhkaili luottokunnalle ilmoittamisella, niin hyvittivät perimänsä ylimääräiset maksut takaisin, "tämän kerran"
biggrin.gif

Tulipas ostettua tuollanen GoPro HD HERO Motorsport ja lisäksi kypärä- ja pääkiinnityssysteemit.
Onko kukaan onnistunu tuota kypäräkiinnitys remmiviritystä asentamaan umpikypärään? Vai onko ainut vaihtoehto liimata kiinnityslätkä kiinni?
sad_orig.gif

Tulipas ostettua tuollanen GoPro HD HERO Motorsport ja lisäksi kypärä- ja pääkiinnityssysteemit.
Onko kukaan onnistunu tuota kypäräkiinnitys remmiviritystä asentamaan umpikypärään? Vai onko ainut vaihtoehto liimata kiinnityslätkä kiinni?  
sad_orig.gif
Mikset liimaisi, pysyy hyvin ja jos haluut kurat pois lähtee helposti. Skydivessä ainakin pysyy hienosti.
Eihän se mountti juurikaan edes näy.

sad_orig.gif
Tää on ihan kätevä Vented helmet strap
Tuollainen mulla onkin, mutta ei mun ymmärrykseen mene, miten tuon sais pottaan kiinni?

Back