Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GSX-R on gix(x)er eikä räksä. Räksä on pyörä, jonka mallinimessä ovat kirjaimet RX, esim. Kawasaki GPZ1000RX.räksä= gsx-r
maatalouskone, aina jaloissa, pysyis pois liikenteen tieltä= Harley Davidson
ei ole ainoastaan näin, olen kuullut yhden gsx-r-kuskin kutsuvan omaansa räksäksi. että ni!GSX-R on gix(x)er eikä räksä. Räksä on pyörä, jonka mallinimessä ovat kirjaimet RX, esim. Kawasaki GPZ1000RX.räksä= gsx-r
maatalouskone, aina jaloissa, pysyis pois liikenteen tieltä= Harley Davidson![]()
pieni korjaus... Fazer, Fasu = FZSfazer = FZR
Gix(x)er on vakiintunut nimitys Suzuki 1000 GSX-R:lle kuten Blade on Honda CBR900RR tai CBR 1000RR FireBladelle englantilaisia prätkälehtiä myöten. Tuo kaveri on sitten Suomessa ja todennäköisesti myös koko Euroopassa ainoa, joka kutsuu pyöräänsä Kawa GPZ1000RX:n vakiintuneella nimityksellä, mutta väärinymmärryksiähän tietysti joskus sattuu.ei ole ainoastaan näin, olen kuullut yhden gsx-r-kuskin kutsuvan omaansa räksäksi. että ni!GSX-R on gix(x)er eikä räksä. Räksä on pyörä, jonka mallinimessä ovat kirjaimet RX, esim. Kawasaki GPZ1000RX.räksä= gsx-r
maatalouskone, aina jaloissa, pysyis pois liikenteen tieltä= Harley Davidson![]()
myös nivuskiihdytinomenapora
kiina-ilmio
riisipussi
tarkottaa: kyykkypyora!![]()
Kyllä FZR on sanottu Fazeriksi ennen kuin FZS:ään on nähtykään.pieni korjaus... Fazer, Fasu = FZSfazer = FZR
Eli ton teorian mukaan,jos joku sanoo esim. Hondaansa jammuksi,niin silloin hondan lempinimi on jammuei ole ainoastaan näin, olen kuullut yhden gsx-r-kuskin kutsuvan omaansa räksäksi. että ni!GSX-R on gix(x)er eikä räksä. Räksä on pyörä, jonka mallinimessä ovat kirjaimet RX, esim. Kawasaki GPZ1000RX.räksä= gsx-r
Eikös ensimmäisissä FZS:ssä lukenut "katteissa" FAZER?Fazer = FZR
Fasu = FZS -> niin ei tarvi teidän enää tosta väitellä, selvässä asiassa![]()
Blackbirdiä olen kuullut kutsuttavan myös nimillä; bläkkäri taikka böödi...
TZR oli ainaski ennen "itsari"
Juu, kyllä me ainakin kaveriporukassa puhuteltiin jo kauan sitten FZR:ää Fazerina. Ja FZS ei ollut silloin edes pilkkeenä Yamaha-insinöörin silmässä..Kyllä FZR on sanottu Fazeriksi ennen kuin FZS:ään on nähtykään.pieni korjaus... Fazer, Fasu = FZSfazer = FZR
ST = Sport Touring, yksinkertaista ja loogistaTietääkös muuten kukaan mitä sanoja näiden lyhenteiden taakse kätkeytyy??
Vai onko vaan yritetty tehdä mahdollisimman vaikeita yhdistelmiä lausuttavaksi...![]()