• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gixxerin omistajat!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XeX1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
K5 mustana on se oikee väritys...
Junnu, puhut vähän mutta asiaa!
biggrin.gif

Ja jos toi sun profiilin kuva on oma, niin... WHOA
bowdown.gif
Tuo kuva on joku pressifoto vissiin, jonka hätäpäissäni nappasin käyttööni toukokuussa 2005 kun pyörä tuli, mutta väliäkös tuolla, se on samanlainen kuin meikäläisen pyörä.

Mistäs tollasia naisia löytyy.. olis paikka vapaana
Hehehe, tästä sun naapurikaupungista, ja kai meitä löytää vähän pitkin poikin Suomenniemeä sieltä täältä.
biggrin.gif
Mä tarkoitin sun profiilissa olevaa kuvaa, missä joku ajaa punaisella Ducatilla.
Pitänee siis katsella ens kesänä tarkemmin noita kilokyykky-tyyppejä, eikä automaattisesti olettaa että niillä on kassit (jalkojen välissä..)
biggrin.gif

"Suzuki GSX-R, laite joka rikkoo selän ja vie tunnon jaloista, mutta kulkee suhteellisen perkeleellisesti"

Siinä se on tiivistettynä
buttrock.gif

Musta/mattamusta K5-K6 on parhaimman näköinen pyörä mikä on valmistettu. Ikinä.
inlove.gif
inlove.gif
eipä mulla ainakaan selkä oo tullu kipeeksi eikä oo jaloista tunto hävinny.
Kyllä sillä matkaakin voi taittaa varsin mukavasti!
K5 mustana on se oikee väritys...onneksi niitä ei ole paljoa verrattuna sini-valkoseen
033102bebe_1_prv.gif
Sulla ei vaa oo sit oikee gjixeri
tounge.gif

"Suzuki GSX-R, laite joka rikkoo selän ja vie tunnon jaloista, mutta kulkee suhteellisen perkeleellisesti"

buttrock.gif

inlove.gif
inlove.gif
K5 mustana on se oikee väritys...onneksi niitä ei ole paljoa verrattuna sini-valkoseen
033102bebe_1_prv.gif
tounge.gif
Niin justiin!! Mullapa on Honda
062802moto_prv.gif

Terve Tinne
033102beer_1_prv.gif

buttrock.gif

inlove.gif
inlove.gif
033102bebe_1_prv.gif
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Terve Tinne
033102beer_1_prv.gif
Bruuttukseni sinä möit sen gixerin..
Kele alako muute bisse maittaa
wink.gif

buttrock.gif

inlove.gif
inlove.gif
033102bebe_1_prv.gif
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Terve Tinne
033102beer_1_prv.gif
Bruuttukseni sinä möit sen gixerin..
Kele alako muute bisse maittaa
wink.gif
Niin saakeli möin!! Mut uus elämä alkoi
sport05.gif

Kyllä vaan maistuu!! Mut loppuukohan kesken ?!
mad.gif

Mä tarkoitin sun profiilissa olevaa kuvaa, missä joku ajaa punaisella Ducatilla.
Pitänee siis katsella ens kesänä tarkemmin noita kilokyykky-tyyppejä, eikä automaattisesti olettaa että niillä on kassit (jalkojen välissä..)
biggrin.gif
Ai sitä? Ymmärsin väärin.
biggrin.gif

Ei se ole mun. Se on sen miehen, jonka kanssa joskus asuin. Lainasin tuota Ducatia Motoparkiin silloin aikoinaan ja ajelin sillä siellä päivän verran. Kuva on siitä sessiosta. Mulla oli itsellä Ducati 999 ennen Suzukia.
Tarkennetaan siis vielä kerran. Mä en tarkoittanut tota kuvan Ducatia, vaan sitä ajavaa henkilöä jonka luonnollisesti oletan olevan sinä.
biggrin.gif

Ja JOS se olet sinä (eikä siis kukaan ex-mies), niin näyttää menevän aika lennokkaan näköisesti toi kurva ja tästä tulee se
bowdown.gif

Jokohan se nyt menis oikein...
wink.gif

Jokohan se nyt menis oikein...
wink.gif
Kyllä se siitä lähtee kun rautalangasta mulle väännät!
biggrin.gif
biggrin.gif

Oon tosi hidas välillä, sori. Taidan keskittyä liikaa pelkkiin pyöriin kun luulin tosiaan, että tarkoitit sitä. Joo, minä siinä kruisailen. Sattui kivasti paikalla olemaan tuttu valokuvaaja, joka pyytämättä napsasi mulle kuvan muistoksi. Iso kiitos hänelle siitä.

Edittiä peliin poistamalla ymmärtämättömät rautalanka-OT:ni, niin saatiin ketjua vähän älyllisemmäksi ja asiallisemmaksi.
biggrin.gif

Tämmöinen topikki täällä pamautettu pystyyn.. Sen olen huomannut, että jokaiselle ihmisellä on ne omat tietyt ajatuksensa ja omat fiiliksensä. Toisille voi kilokiikun ajoasento olla epämiellyttävän urheilullinen ja toisille se voi taas olla kuin nyrkki leukaluuhun.

Matkapyöränä mainio jos vauhti +130, hiljempaa sillä ei vain kertakaikkiaan malta olla ajamatta.. yli 200:aa voi ajaa kymmeniä kilometrejä väsymättä lainkaan, silloin pyörä on mielestäni parhaimmillaan "reissukäytössä". Jos aiot ajella 80-109km/h 500km lenkkejä niin joku toinen pyörä voisi olla parempi siihen käyttötarkoitukseen.

Sen vain sanon, että jos tuollaisen tonnisen pelin ostat niin et takuulla tule pettymään. Oli tarkoitus ajaa vaikka vain iltaisin viemään lottoa lähikioskille.
sport05.gif

PS: Voisit muuten muokata tuota aiheen otsikkoa hiukan paremmaksi.

Itellä K6 johon tuli n.15000km mittariin, mukaan lukien 3000km Saksanreissu kuudessa päivässä.Toki tuollahan saa ajella vähän reippaampaa vauhtia, mikä taasen helpottaa ajamista!!
Ei o mitää ihmeellistä ollu.toki välillä saa ajaa yhdellä kädellä mut mut..sehän kuuluu asiaan.Siis varsinkin jos matkanopeus uhkaa jäädä alle sataseen.
Itellä pituutta 177..hyvä pyörä on ollut!!

Matkapyöränä mainio jos vauhti +130, hiljempaa sillä ei vain kertakaikkiaan malta olla ajamatta.. yli 200:aa voi ajaa kymmeniä kilometrejä väsymättä lainkaan, silloin pyörä on mielestäni parhaimmillaan "reissukäytössä". Jos aiot ajella 80-109km/h 500km lenkkejä niin joku toinen pyörä voisi olla parempi siihen käyttötarkoitukseen.

Sen vain sanon, että jos tuollaisen tonnisen pelin ostat niin et takuulla tule pettymään. Oli tarkoitus ajaa vaikka vain iltaisin viemään lottoa lähikioskille.
sport05.gif
Sehän se hivenen pelottaakin. Kumpi lähtee ensin, kortti vai henki. Tollasella pyörällä kun on taipumusta kasvattaa sarvet. Yritä siinä sitten ajalla rajoitusten mukaan kahdeksaa kymppiä.
lookaround_orig.gif

Sehän se hivenen pelottaakin. Kumpi lähtee ensin, kortti vai henki. Tollasella pyörällä kun on taipumusta kasvattaa sarvet. Yritä siinä sitten ajalla rajoitusten mukaan kahdeksaa kymppiä.
lookaround_orig.gif
En ole henkilökohtaisesti koskaan ymmärtänyt näitä "jos-sen-pyörän-ostat-niin-henki-lähtee" tai "tapat vaan ittes sillä" hokemia. Ne on niitten kateellisten puheita ne. Oikean käden ranne on se jolla pääsääntöisesti säädellään sitä nopeutta. Saahan sitä vaikka vesilasilla itseltään hengen, jos oikein kovasti yrittää.

Ei tuollaista pyörää kannata ostaa 80 kympin ajoihin, ajelee sillä lailla miltä parhaaksi tuntuu, lähtee kortti tai ei. Itse en lyhyttä ajokautta jättäisi ajamatta muoviläpyskän puuttumisen takia. Kyllä sitä tässä maailmassa pahempiakin vääryyksiä tapahtuu.. Joku toinen voi taas olla tästä eri mieltä ja ajella taksilla puoli vuotta, jokainen tyylillään.

Kannattaa vaan seurata niitä omia unelmiaan, ostaa sen pyörän mistä haaveilee. Ei siinä kannata mitään kortin menettämisen pelkoa ensimmäiseksi miettiä, eikä hengen. Saatikka naapurin asiantuntevia mielipiteitä.

sport05.gif

sport05.gif
lookaround_orig.gif
Sitähän ne ystävät ja tuttavatkin joskus mua varoittelivat, kun olin ostamassa kilokyykkyä (gixeriä siis). Että "sulta lähtee henki tai vähintään kortti". Kop, kop, ainakin toistaiseksi molemmat kuitenkin on pysyneet tallella.. Mutta totta se on, että kun tehoa on, sitä tulee joskus käytettyä (liikaakin)
nixweiss.gif
..

Ittellä on K6 ja tuli sillä kesällä heitettyä reissuakin, ainut mikä puutuu niin on perse, mut kyllähän sillä tankillisen vetää yhteen soittoon. Pisin päivä matka tais olla n. 700km
062802moto_prv.gif

Jalkatapeille on kolme asentoa, joten polvikulmaakin saa vähän säädettyä.
Tällaiset laukut R.M. Heinolta taitavat istua myös K6:een: -klik-

omasta mielestäni tämänhetkisessä r1:sessä on parempi ajo-asento ku edellisessä gixxerissä tosin se oli vuosimallia 01,ja sen tuoreempia gixxereitä en oo ajanu.

Hahaa... tulipa ajeltua pari vuotta sitten etelä-euroopasta oma K4 kilogixxer suomeen. Päivämatkat oli parhaimmillaan 1600km ja alppejakin ylitettiin, sanoisin että asenne kysymys! Tosin täytyy sanoa että sen jälkeen tiesi ajaneensa...
wink.gif

En ole henkilökohtaisesti koskaan ymmärtänyt näitä "jos-sen-pyörän-ostat-niin-henki-lähtee" tai "tapat vaan ittes sillä" hokemia. Ne on niitten kateellisten puheita ne. Oikean käden ranne on se jolla pääsääntöisesti säädellään sitä nopeutta. Saahan sitä vaikka vesilasilla itseltään hengen, jos oikein kovasti yrittää.

Kannattaa vaan seurata niitä omia unelmiaan, ostaa sen pyörän mistä haaveilee. Ei siinä kannata mitään kortin menettämisen pelkoa ensimmäiseksi miettiä, eikä hengen. Saatikka naapurin asiantuntevia mielipiteitä.
Mä en puhukkaan tossa yleisellä tasolla, vaan siten että tunnen itseni. Tollasella testosteronihirviöllä ajaessa pitäisi nimittäin olla pyhimyksen kärsivällisyys. Mulla ei ole. Tulee turhan helposti kuunneltua sitä olkapäällä istuvaa pirua joka hokee.. "anna mennä vaan nössö, HANAA!!!"

Ehkäpä mulle olis kuitenkin sopivin malli toi Hondan 125 nsr. Tulis varmaan harvemmin ajeltua ylinopeutta
biggrin.gif

Olette muuten aika Tarzaneita, jos Gixu toimii matkapyöränä. Itse ajelin aikoinani GSX-R 750 '00:lla Helsingistä 170km stinttejä maalle. Jalat kramppasivat viimeisillä kilometreillä. Pituutta 178cm ja painoa silloin 75kg.

Riippuupi varmaan aika paljon mallista.. toi 750 on paljon tiukempi ajoasennoltaan kun 1000, ja bussissakin on jyrkempi polvikulma kun 05-06 tonnisis kiksuissa.

Back