• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Garmin Zumo 660 kiinnikkeet 1200 RT

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kideon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäs saada Zumo kiinni 1200 RT... olen nähnyt jossain metallisen telineen joka tulee kiinni keskelle tankoa..
Yhdellä pultilla puoleltaan stongaan...

mistäs noita vois kysellä.. tai onko jollakin jäänyt nurkkiin

:-)

/Kid

Touratechin lukittavaan telineeseen olen ollut tyytyväinen kun ei tarvitse kaffille mennessä navia murehtia. Näköjään malli vaihtunut kun vanhassa lukitusrauta oli ylhäältä saranoitu ja uudessa liikkuu ylös/alas ja avain alareunassa. Tosin nyt en tiedä toimittaako suoraan Suomeen vai tuleeko Ruotsin tai jonkun muun kautta.
Vanhemman mallisen ostin Bikertech.de :stä josta niitä näköjään vielä saa.
Laita vasemmalla alhaalla hakukenttään Touratech Motorradhalterung für Zumo 660 ; muuten en telinettä löytänyt.

EP Kuvajahdista löytyy tämän sivun alareunasta Karijoen kirkon kohdalta navista kuvakin.
Suosittelen ehdottamasti mustaa mallia koska alumiinisesta tulee heijastuksia ruutuun. Piti lopuksi itse maalata.
1150RT:ssä kiinnitys telineen pitimillä 10mm al-putkeen ja päistä suoraan katteiden ruuveihin. Korotushylsyt alle että saa navin sopivaan kulmaan.
Ohje-PDF:ssä kuvia telineestä.
Kesällä 2011 Münchenin tuliterässä 1200RT -vuokrapyörässä oli juuri tämä teline mutta nyt en enää muista kuinka oli kiinni.
EDIT EP-jahdin sivulla 11 telineestä kuva Lapualla Pitkämäentiellä ja sivun 14 keskivaiheilla parempi kuva - Lapualla Metso -firma

tällänen kotimainen siihen sitten tuli... :)

557882_494851150550437_391248245_n.jpg

Back