Kotarikuski
Betatestaaja
Onks kukaan hankkinu LM595:ttä? Siinä pitäis olla transreflective eli heijastava näyttö, sellainen näkyy hyvin myös kirkkaassa auringonpaisteessa. Meneekö samaan telineeseen kuin LM590?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kotarikuski sanoi:Onks kukaan hankkinu LM595:ttä? Siinä pitäis olla transreflective eli heijastava näyttö, sellainen näkyy hyvin myös kirkkaassa auringonpaisteessa. Meneekö samaan telineeseen kuin LM590?
javarja sanoi:vanha ketju mutta kommentoin silti. Vuosi sitten hankin Zumon ja ensimmäinen meni vaihtoon kun akku ei herännyt henkiin. Toisen kanssa akku on koko ajan tyhjä, mutta kun on telineessä niin toimii hyvin pyörässä ja autossa. Tuskailin uuden akun ostoa mutta tämä auttoi.
http://www.totally4bikers.com/blog/...90-run-on-its-battery-for-only-a-few-minutes/
Kotarikuski sanoi:Kiitos kun postasit, vinkki saattaa olla jossain vaiheessa tarpeellinen. Mulla oli 590:n kanssa 2014 ilmeisesti sama juttu, eka akku näennäisesti kuollut. Laite piti lähettää Tanskaan huoltoon ja niin kävi ettei kaksi kuukautta riittänyt vaan reissuun piti lähteä vanhan navin kanssa.
GPS620-navissa on ollu kans kontaktiongelmia akun kontaktien kanssa.
Ei kyllä voi rautasuunnittelusta Garminille kovin korkeita pisteitä antaa. Näyttö ei näy, sähkö ei kulje, ja BT:n kautta puhelimesta kypärään ei ääni kulje (vaimenee liikaa, kypärän vola ei riitä, vaikka puhelimesta suoraan riittää hyvin). Mieti sitten että onko rauta 600€ arvoinen. Tosin toi 590/595 taitaa olla tarjolla olevista vähiten huono, jonkinlainen saavutus kai se on sekin.
ismo sanoi:Siitä 590 mallista saa pioenellä kikkailulla 595 mukaisen. Uudet ominaisuudet on ihan samat ja kartat päivittyy niin kuin ennenkin. Suomenkieliset tiedostot piti hakea oikeasta 595 mallista, muuten osa teksteistä on englanniksi.
Ohjeet löytyy netistä, en jaksa nyt niitä etsiä tähän.
Kotarikuski sanoi:Joo, oon nähny saman vinkin. Mut mulla on orkkis 595 ja suurin ongelma on raudassa. Softa menettelee.