Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, mulla ollut joitakin tuhansia matkassa, motskassa ,autossa ja metsässä. Eipä ole ollut mitään ongelmia.Maastokarttojakin on melkein koko suomi kapulassa.Todellakin turha laite,ei toiminut oikeestaan koskaan kunnolla,koko laite jumiin vähintään kerran tunnissa ja viimein sitten lopullisesti tänään aamulla...laitoin virrat päälle ja hai ihan tiltissä koko PASKA,ainoa nappi mihin reagoi oli virtanappi ja silti aina uudestaan samaan jumiin!!
Tässä siis sellaisen 300km kokemus Questistä jonka jälkeen menikin hermo ja kävin vaatimassa rahat takaisin,kaikkea ne perkeleet kehtaavat myydä vit..!
Eli älkää missään nimessä ostako ainakaan ko.laitetta!!
En ole mitään siihen lataillut mistään. Olen vaan suunnitellut reitin pisteestä A pisteeseen B. Samoin olen etsinyt paikkoja find menetelmällä. Lisäksi olen vanhoja reittejä säännöllisesti poistanut.Kotka, spesifioipa vähän, miten käytät laitetta? Lataatko paljon POI-pisteitä, omia waypointeja tahi karttoja jne? Ois kiva vähän haarukoida, millainen käyttö kyykyttää tuon laitteen, kun itselläni ei mitään ylitsepääsemätöntä tuon kans oo (vielä) tapahtunu.
No onhan tuo perseestä, kun ei mitään vastuuta myynti/maahantuojapäässä suostuta ottamaan. Jos (moottoripyöräkäyttöön tarkoitettu) laite ei toimi tietynlaisen mopon kanssa, niin ei kai syy ole asiakkaan? Mitenkähän tällaisessa tilanteessa tuo lainopillinen puoli? Pitäiskö ohjekirjassa olla maininta, että laite ei välttämättä toimi kunnolla, jos pyörä väristää tai täristää tietyllä tavalla?Tulipa uutta infoa maahantuojalta. Nyt on sitten vika pyörässä. Kuulemma rocketti täristää liikaa ja virrassa voi olla
jotakin vikaa. En ymmärrä näistä taajuuksista tai muista mitään. Arekalta ostin tämän pyörätelineen, eikä siinä ollut mitään vaimentimia. Se on kyllä paskapuhetta että Rocketti täristää liikaa. Jos laite tehdään moottoripyöräkäyttöä varten, pitäisihän se sitten tehdä sellaiseksi, että se kestää moottoripyörässä ilman ostajan tekemiä omia virityksiä.Tässähän taas yritetään siirtää vastuuta ostajan kannettavaksi. Suomeksi sanottuna Vituttaa!!!!!![]()
![]()
![]()