• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Galluppi: Miten sait tietää sivustosta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Galluppi: Miten sait tietää sivustosta.. - Tämä on tärkeää tietoa Ylläpitäjille.

• Toisessa Foorumissa oli mainos

Ääniä: 0 0,0%
  • Mainosbannerin kautta

• Sähköpostilla tuli tieto sivustosta

• Kaveri kertoi

• Arvasin vain sivun osoitteen

• Hakukoneen kautta

• Yhden sivuston linkki - osion kautta *

• Muulla tavalla *

• Ääniä yhteensä
    0
Taisin vahingossa ekalla kertaa eksyä tänne
omg.gif

Jassu kerto kun kerroin että mulla on uusi "pyörä" niin se kerto että tänne kannattaa tulla ja niin on kannattanutkin.
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif

Omien kotisivujeni vierakirjaan oli jätetty vinkki näistä .ORG! sivuista ,vieraskirjaan kirjoitellut suositteli
idea3.gif
.. heti piti katastaa mitä löytyy sivuilta. Eipä ihme kyllä ollut nämä sivut tulleet aiemmin eteen, mutta hyviä juttuja forumissa, joskus tullut selattua "yleiskeskustelut" vanhimpiin asti pääpiirteittäin ja hyviä juttuja paljon!

Selailin Motopalstan sivuilla tapahtumia, sieltä oli linkki tänne.  
smile_org.gif

Tuttava kertoi... onneksi
smile_org.gif

Täälä viihtyy oikein hvyin kun immeiset on asialinjalla asiattomalla mielellä.
tounge.gif

Muulla tavalla *

joopa joo... löysin nämä sivut kun etsin tietoo hakukoneilta (alltheweb) omasta pyörästä...

... nykyään käyn näillä sivulla lähes joka päivä
lookaround_orig.gif

Pirrehän mulle tästä hehkutti... oli ite niin innoissaan et olihan munki sit pakko liittyy...
biggrin.gif

Ihan tarkotuksella metsästin moottoripyöräfoorumeja ja törmäsin tänne. Ja tänne kyllä jäinkin. Kiitokset vaan kaikille sivuja ylläpitäville tahoille, on meinaan monipuolinen ja hyvä foorumi!

Kaveri lähetti sähköpostin ja myöhemmin kerholle avattiin oma osio sivuille. Hyvin olen täällä viihtynyt!!!

Tutun kauttahan mäkin tänne eksyin. Oon niin utelias, että pakko oli tulla kattoo mikäs paikka tää oikeen on, jossa toinen viettää kaiken nettiaikansa.
wink.gif

Vanha alkoi taas näihin hommiin ja Biken sivujen kautta oli linkki tännekin. Tulipahan rekisteröityä ja yritetään seurailla missä maa makaa! Oliskohan Tornio/Kemi seudulla TOIMIVAA kerhoa jossa vanhempikin ukko kehtaisi pyöriä mukana? Ei ole oikein näkynyt eikä kuulunut!
sport05.gif

Back