• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Galluppi: Miten sait tietää sivustosta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Galluppi: Miten sait tietää sivustosta.. - Tämä on tärkeää tietoa Ylläpitäjille.

• Toisessa Foorumissa oli mainos

Ääniä: 0 0,0%
  • Mainosbannerin kautta

• Sähköpostilla tuli tieto sivustosta

• Kaveri kertoi

• Arvasin vain sivun osoitteen

• Hakukoneen kautta

• Yhden sivuston linkki - osion kautta *

• Muulla tavalla *

• Ääniä yhteensä
    0
Kaverille ei jätetä
buttrock.gif

Kaveri kertoi... Ensin oli pallo hukassa kun foorumi on jaoteltu näin moneen osaan, hakua käyttämälllä löytyypi helevatan hyvin mitä etsii.
smile_org.gif

kaikki tiet vievät Roomaan, eli tännehän sitä löysi kun vähän etsi kunnollista mopoaiheista sivustoa!!!

Jippiin "mp-forumilla" joku mainitsi, ja pitihän sitä katsoa.  Kannatti katsoa, on asiallista väkeä täällä, ei mitään muka motoristejä...
wink.gif

Olisikohan Bike-lehden www-sivuilla käydyssä keskustelussa mainittu, että samasta asiasta on vaihdettu mielipiteitä moottoripyörä.orgissa

Katselin aina virestä ku isäntä surffaili sivuilla yhtenä iltana kirjattiin mutkin omalla nicillä tänne!Nii nyt oon täälä ja pysyn joka päivä on lueskeltava mut yleensä en kirjota mitään mut nyt täytynee yrittää ettei mua viskata pihalle
tounge.gif

Kaveri kertoi, kun kuuli että olen pyörää hankkimassa...

Kiitokset hänelle siitä, sillä harvassa on näin hyvät foorumit, joissa on vain "asiaa" puhuvia ihmisiä. Kun nykyään alkavat foorumit olla enemmän, tai vähemmän täynnä kaikenlaisia ***kanpuhujia.

Back