• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Galluppi: Miten sait tietää sivustosta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Galluppi: Miten sait tietää sivustosta.. - Tämä on tärkeää tietoa Ylläpitäjille.

• Toisessa Foorumissa oli mainos

Ääniä: 0 0,0%
  • Mainosbannerin kautta

• Sähköpostilla tuli tieto sivustosta

• Kaveri kertoi

• Arvasin vain sivun osoitteen

• Hakukoneen kautta

• Yhden sivuston linkki - osion kautta *

• Muulla tavalla *

• Ääniä yhteensä
    0
Mä muistan ku ORG'in pressa sano, että väänsin tossa sivuston... jonka osoite on ...

Sillon asustelin samassa rapussa
biggrin.gif

Se oli muistaakseni biken sivuilta linkkien kautta moottoripyörä.org sivuille.

Näin auton ikkunassa mainoksen sivuista ja mielenkiinto heräsi.
sport05.gif

Taisi olla eka kosketus finnbiken, motopalstan tai bajahillin linkeistä tai söhmin viitteistä bongattu, mutta varsinaisesti päädyin tänne kyllä yhden orgilaisen houkuttelemana.
sport05.gif

Terve!!!! Hakukoneella löysin sattumalta sivut
cool.gif

Varsin pian tuli sattumalta nightwolf käymään atk asioissa ja huomasi taustakuvana olevan pyörän
062802jumpie_prv.gif

Siitä sitten keskustelu alkoi ja hän vähän auttoi minua alkuun tässä hommassa
cool.gif

kiitoksia vielä kerran nightwolf
bowdown.gif

kotka

Sivut on ollu jo varmaan vuoden päivät suosikeissani, mutta olen aina varonut rekisteröitymistä mihinkään. Nyt muutaman viikon aikana olen rekisteröitynyt vaikka minne
smile_org.gif
ja org vaikuttaa muutaman päivän lueskelun jälkeen, kyllä erittäin hyvältä ja suorastaan harmittakin etten ole rekisteröitynyt aikaisemmin! Mitähän kaikkea minä kaikki tietävä olisnkaan voinut oppia
wink.gif

Sättäillessäni tuolla netissä eräs orggilainen tuli "jutuille" ja suositteli vilkasemaan..ja näin syntyi riippuvuus tännekkin
biggrin.gif

Kaveri lisäs sivistystietouttani kertomalla et mee kuule käymäs sielä... Tieto tuli ollessani toisella foorumilla ni ja täälä mä nyt sit oon..
smile_org.gif

Back