• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Galluppi: Miten sait tietää sivustosta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Galluppi: Miten sait tietää sivustosta.. - Tämä on tärkeää tietoa Ylläpitäjille.

• Toisessa Foorumissa oli mainos

Ääniä: 0 0,0%
  • Mainosbannerin kautta

• Sähköpostilla tuli tieto sivustosta

• Kaveri kertoi

• Arvasin vain sivun osoitteen

• Hakukoneen kautta

• Yhden sivuston linkki - osion kautta *

• Muulla tavalla *

• Ääniä yhteensä
    0
Moni on koukkuun jäänyt... itsellekkin välillä yöunet maistuis
sleeping.gif

City.fi matkaseuraa-keskustelupalstalla joku naismotoristi mainitsi foorumista. Itse kun olin vailla kaveria tutustumaan Päijänteen läpi kulkevaan harjujonoon (Lahti -> 24 Asikkala -> 314 Sysmä - 612 Luhanka - 610 Korpilahti jne...)

Ei löytynyt matkaseuraa sieltä, joten piti kokeilla jotain muuta
wink.gif

nixweiss.gif
Ei tää laho pää oo ihan varma, mut Bajahillin sivuilta mä alotin ja tänne eksyin...  
hehe.gif

Joltain sivuilta tää löytyi mutta ei hajuukaan mistä. :tyhmäminä:

Nyt kun käry kävi, eli henkilöllisyyteni paljastui (arvasit oikein, Säätömies), niin voin vastata tähän.

Velipoika (= foorumista tuttu Säätömies) lähetti minulle linkin sähköpostitse. Ja heti jäin koukkuun
xmas.gif

Ihan sillä tyypillisimmällä tavalla tuli tieto näistä sivuista, tuo tälläkin foorumilla riehuva vanhempi motoristi kertoi nämä löytäneensä, ja muisti jopa sivun osoitteenkin
wow.gif
wow.gif
ja sillä tiellä olen täällä
blush.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (pete @ Syys. 04 2002,21:05)</td></tr><tr><td id="QUOTE">tuo tälläkin foorumilla riehuva vanhempi motoristi kertoi[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Minäkö vanha?
conf.gif
Katso kuvaa ja arvioi uudestaan...
crazy.gif

Kaverit aina puhu keskenänsä jostain tälläsestä ja ajattelin käydä vaklaamassa mikä tämä nyt sitten oikein on...ja täällä sitä taas ollaan
inlove.gif

linkin kautta..... Agressiivisten tienkäyttäjien etujärjestön sivulla oli banneri. Sitä miten sinne eksyin en kannata kysyä. Ikinä en ole ylinopeutta ajanut. Niin. Tai no siis sen kerran kun se poliisisetä lähetteli mulle valokuvia...... Mutta sekin oli ****lla. Kuninkaantielläkin aina ajan rajoitusten mukaisesti. Niikun muutkin. Eiks joo?

niin joo linkki toiseen suuntaan:
x-koti

erhana kun ei ole ikonia jossa olisi reikäpäässä......

devil.gif

Niin se löytyi minun entisen rakkaan virtuaalikotini uudelleenlämmitetyn foorumin sivuilta,koska nuo on myös .org päätteiset.Mie olin entisen artic.netin vakioasiakas,mutta nurinhan se meni.Tämä vaikuttaa nyt aikas yhtä lupaavalta,vielä
033102bebe_1_prv.gif

Yhtäkkiä mä vain olin täällä... ei sitten MITÄÄN muistikuvaa miten tänne päädyin. Jotain tietoa mopoa varten olin hakemassa ...kai...

Toivottavasti Tallinnassa ei käy samalla tavalla...
wow.gif

Loistavaa, nyt alkaa hakukoneetkin löytämään tänne.

esim. hakusanoilla

duracl moottoripyörä

tulee foorumin linkki, kokeilkaapa omilla nimillänne ja esim. tuo moottoripyörä...

Back