Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysely on vuodesta 2003 lähtien ja uusia liikkeitä puuttuu vaihtoehdoista, joten itse gallup tulokset ei pidä enään paikkaansa... Itse antaisin tänä päivänä ääneni muualle kuin mitä äänestin aikoinaan. Joissakin puljuissa on asiat muuttunut näiden vuosien aikana. Pääasiassa olen osani hommanut jostain muualta kuin Oulusta.Oulun uusi liike Dirtbike puuttuu myös vaihtoehdoista, siellä palvelu on huippuluokkaa.
Ei oikein nappaa enään ellei saa Samin kanssa asioida... sen verta monta hommaa mennyt käsille eikä sitä asiakas palvelua voi oikein kehua.Storm.
Nyt sinne Tatun Tarvikkeeseen uskaltaa taas mennä. Sinne on tullut uutta, palvelualttiimpaa väkeä. Ostin kesällä sieltä nahkapuvun ja homma sujui hienosti. Hinnastakin kärsi jo neuvotella.sanoi:Tatun Tarvike....eipä tuu mielenkään käydä siellä....Toivottavasti ei kuunaan tule sellaista hätää, että pitäis Tatu tarvikkeeseen mennä, varsinainen dick se tatu!![]()
![]()
Heh, tylyä palautettaParas liike Oulun seutuvilla on RM.Heino. On tosin jonkunverran kaupungin eteläpuolella mutta voisivat tehdä kaikki kauppiaat sieltä opintomatkan.
Jahtasin Oulusta ketjuja ja rattaita kesken reissun ja tuli käytyä jokaisessa puljussa.
Nopeammin sain postissa Tampereelta.