• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Gallup kerhokilpailusta

Periaatteellisella tasolla ainakin olen kiinnostunut. Mulle on ihan sama vaikka koko sarjakin olisi toteutettu noin.

Tuota kerhoon kuulumis asiaa kannattaa ehkä varmistaa jos homma toteutuu. Muistan jostain lukeneeni että siihen(kin) olisi eräällä kattojärjestöllä joku (oma) tulkinta, jossa tuollainen kisoja edeltävä liittyminen ei olisi riittävää. Tosin ei tämä olisi ainoa juttu minkä muistan väärin.

Periaatteellisella tasolla ainakin olen kiinnostunut. Mulle on ihan sama vaikka koko sarjakin olisi toteutettu noin.

Tuota kerhoon kuulumis asiaa kannattaa ehkä varmistaa jos homma toteutuu. Muistan jostain lukeneeni että siihen(kin) olisi eräällä kattojärjestöllä joku (oma) tulkinta, jossa tuollainen kisoja edeltävä liittyminen ei olisi riittävää. Tosin ei tämä olisi ainoa juttu minkä muistan väärin.
Enpä jaksa uskoa, että kerhokisojen osalta tuollaista olisi. Isompien kisojen osalta sääntö on (näin ulkomuistista nykäistynä), että saman kauden aikana voi pääsäännön mukaan edustaa vain yhtä kerhoa/seuraa.

En myöskään tiedä kuinka liitto voisi valvoa jäsenyhdistystensä sisäisiä asioita ja sitä milloin joku on jäseneksi liittynyt ja onko jäsenmaksua suoritettu vaiko ei.

Toistaiseksi jokainen hallituksemme jäsen on varauksetta ollut sitä mieltä, että tuollainen kannattaa järjestää ja kokeilla, joten valistunut arvaukseni on, että n. 95 %:n varmuudella tuo tullaan järjestämään heinäkuussa.

Turvallisuudesta ei tingitä ja niille jotka eivät ole aiemmin kisaa ajaneet, järjestetään paikalla tarvittava koulutus edellisenä iltana. Erona "oikeaan" kuljettajatutkintoon (oletuksella, ettei sellaisen pitämiseen anneta allekirjoittaneelle oikeutta) on se, ettei siitä tule leimaa, eikä siitä lähetetä tietoa mihinkään.

2000-luvun alussa otin vastuualueekseni eräässä P-alkuisessa vakuutusyhtiössä asiakaspalautteiden hoidon ja sen prosessin kehittämisen. Keskimääräinen palautteesen vastausaika oli kuukauden ja kahden välissä. Vuosi myöhemmin aika oli alle vuorokausi. Turhaa byrokratiaa on aikaisemminkin siivottu ja hommia tehostettu, joten se onnistuu kyllä nytkin turvallisuudesta yhtään tinkimättä. Se, ettei ole paikalla päivystämässä monijäsenistä valitusinstanssia, ei muodostune näissä karkeloissa kynnyskysymykseksi. Hiekkalaatikolla on osattu leikkiä jo lapsena ilman poliisia, syyttäjälaitosta ja kolmiportaista oikeuslaitosta ja uskoisin tuon onnistuvan edelleenkin.

Yksinkertainen on kaunista. Pääsäännöllä on aina poikkeus ja tässä tapauksessa se on Yolanda.

Jukka

Edittiä sen verran, että vahvistus näkökantaani tuli Moottoriliiton toimitusjohtajalta juuri, eli mitään karenssiaikaa ei ole sen enempää oikeiden kisojen jäsenyyksissä kuin kerhokilpailuissakaan. Kertalisenssi astuu voimaan ostohetkellä, kausilisenssi pääsääntöisesti maksusta seuraavana päivänä klo 00:00.

Kerhokisoihin on tulossa sääntöhuojennuksia kuulemma ja niistä sitten tarkemmin jahka ilmestyvät.

Jukka

Eiköhän tuo tule ajettua, jos järjestetään.

Oletteko järjestämässä Alastarossa YCC 18.9.?

Vaikuttaa hyvältä ajatukselta, eli itse voisin ainakin osallistua tuonkaltaiseen kisaan.

Omasta näkökulmasta tuollainen kisa tai sarja (tulevaisuudessa ?) on samalla viivalla Jokkiksen kanssa, koska jos ei tähtää SM-sarjaan on kyse nimenomaan harrastekilpailemisesta.
Näin ollen allekirjoittaneen ja varmaan monen muunkin kohdalla luulisi siis olevan sama osallistuuko tulevaisuudessa jonkunlaiseen kerhosarjaan vai Jokkikseen.

Elikkä kannatusääni ajatukselle!

Kiinnostaa, etenkin jos/kun osallistumiskynnys on selvästi jokkiskisoja alempana niin tuo olisi erittäin houkutteleva tapa kokeilla lajia.

Tolle päivämäärälle olin suunnitellut kisauran avausta ennen kuin YCC päivämäärät muuttu. Eli kiinnostaa.

Tosin jos ei aivan kädetön olo ole alkukesästä ja homma etenee edes sinne päin niin kai sitä voisi käydä itsensä nolaamassa Alastarossa jo kesäkuun puolivälissä  
blush.gif

Back