• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FZS600 -00 vs SV650 -00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

FZS600 -00 vs SV650 -00 -

• 1. FZS600

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. SV650

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Sijainti
vaihtuu päivittäin
Pitääkkö nykynen FZS vai vaihtaakko Suitsaan?
confused_orig.gif
?
Kommentteja!

Olen tietysti puolueellinen, supervessan omistajana, mutta "asiantuntijoiden" mukaan vessa pesee fasun jos on tasavertaiset kuljettajat päällä. Itse asiassa ainakin yksi kunnon asiantuntija näin lausui minulle kun ihmettelin minä pyörän ostaisin.

Jaa pesee, kirjopyykissä vai...?
tounge.gif

Eiköhän se ole paras kun käy livenä testaamassa... Jokaisella on omat mielihalut ja kroppa erilainen. Esim. minkä takia halutaan vaihtaa, ihan vaihtelun vuoksi vai?

Tehojahan tuossa pikku fasussa on hieman enemmän, SV taasen hieman kevyempi ja kapeampi. Takatilat näyttäs SV:ssä olevan huonommat? Suurin ero mahtaa olla moottorin äänessä/luonteessa, äänitaajuus muuttuu alle puoleen jne.

Itsellä ollut harkinnassa vaihtaa pikku fasu tonniseen SV:hen, saisi vääntöä lisää, mutta paino pysyisi suunnilleen samana.

Alunperin piti ostaa SV, mutta toi Fasu jotenki vaan ajautu käsiin vastustamattomalla tarjouksella...

Täytyy käydä lenkillä ja puntaroida vaihtoehtoja.

ps. saa edelleen kommentoida jos on asiaa sydämellä
sport05.gif

Älä h*lvetissä vaihda! Perusteluja ei ole eikä tarvita!

ok,saatan olla puoluellinen ehkä hivenen...

No, jos totta puhutaan niin Fasulla ajan mieluummin. Koitin joskus kaverin SV:tä eikä oikein vakuuttanut (äärettömän löysä keula, huonompi ajo asento (siis ainakin mulle ja verrattuna omaan pyörään kun on crossistonga), jne...) ja sehän muutenkin susuki...
tounge.gif

Pitääkkö nykynen FZS vai vaihtaakko Suitsaan?
confused_orig.gif
?
Kommentteja!

Noh, itse vaihdoin kesäkuussa pikkufasun pikkustromiin (DL650), jossa siis on SV650:n kone muutamalla konilla kuristettuna. Tuohon matkaenskaan V2 sopii hyvin mutta kyllä tuntuisi fasun jälkeen vaisulta tuo kone katupyörässä. Kiva mylly, vääntää hyvin mutta ei veny ranteet läheskään samaan tapaan kuin fasussa. Summa summarum: 95% ajasta ihan OK mutta välillä kun tekisi mieli vähän konetta laulattaa niin jää kaipaamaan fasua.

Back