• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FZR:ään kaatumaraudat/palat

Elikkäs olen etsinyt -89 malliseen FZR:ään kaatumarautoja/paloja, mutta eipä ole sattunut tulemaan vastaan.
confused_orig.gif
Tietääkös siis kukaan onko moisia edes olemassa, ja jos on niin mistäköhän löytyisi?

Olen myös suunnitellut että jos tekisikin ne itse, mutta sitten täytyy miettiä tarkasti mihin kohtaan ne sijoittaisi. Eli jos apua löytyy edes jompaan kumpaan niin olisi positiivisesti yllättynyt
bowdown.gif
.

En tiedä onko sulla 600 vai 1000:nen FZR, mutta tossa ainakin tohon isompaan...

<a href="http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-FZR-FAIRING-PROTECTOR-CRASH-BOBBINS_W0QQitemZ8027018507QQcategoryZ10490QQssPageName
ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">Joink !</a>

siihen moottorin ja rungon kiinnityspisteeseen ne tulee. FZR on siitä hyvä, että tonnisessa ainakaan ei törrötä mikään generaattori moottorin päässä, joten perusnylon kaatumasuoja suojaa todella hyvin. Raudoilla on tapana vielä kallistusvaroja.

Olinkin tosiaan unohtanut mainita asian, eli 600cc on tuo pyörä.

Tuollaisia tappeja olinkin katsellut jo jonkunmoisia. Ne olisivat mielestäni kanssa paremmat, kuin raudat. Ulkonäkökin mukavampi, kun eivät ole niin näkyvät.  
smile_org.gif

Täytyypä tutkiskella, kiitoksia.
bowdown.gif

Nyt tuli omaan mopoon(yzf 750) tuolta ebaysta tilattua kaatumatatit, toivottavasti löytävät perille. Kiitos linkkivinkistä.

JK

Back