Pitääkö purkaa yläkate ennen kuin pääsee akkuun käsiksi??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
S mallissa kate ottaa kiinni ja tankkia ei saa nostettua suoraan ylös niinkuin N mallissa. Muuten systeemi on ihan sama.Miksiköhan tankin takakiinnityspultti pitää poistaa??
Ainaskin N-mallissa (kuten hyvin monessa muussakin merkissä ja mallissa) se toimii saranana. Etupultit vaan auki, penkki irti ja tankki käännetään pystyyn tukien n. 40 cm kepillä.
Muutenkin akun sijainti tankin alla on ihan perseestä. Onkohan syynä penkin allaolevat pakoputket, että akkua ei ole voitu sijoittaa penkin alle.Joskus miettinyt Jammun akkua irrottaessa että onkohan toi FZ6:nen alunperin suunniteltu nakuksi ja vasta myöhemmin päätetty tehdä puolikateversio. Jotenkin niin hankalalta tuntuu toi tankki-homma että ihan alusta asti sitä ei suunnittelussa ole huomioon otettu![]()
pääsee sillä liikkeelle, mutta täyteen asti se kannattaa ladata, heti kun mahollista.. eli ajele kun siltä tuntuu ja heti kun joutaa niin pitemmäksi aikaa lataukseen, näin sanovat akun kestävän pidempään..Tais olla jäänyt fazuun parkit päälle vahingossa.Luulisin, että akku vielä herää, kunhan vaan saan sen ladattua. Mutta oikeestiko se tarvitsee vuorokauden olla latauksessa, toiveena kun oli huomisaamuna päästä tolla liikenteeseen... pahus...![]()
5 mm kuusiokolo avain käy niiden 2 etummaisen ruuvin aukaisuun ja 10mm lenkki tai hylsy tai kiintoavain käy sen takimmmaisen pultin aukaisuun.Heips!
Jopa tällaiselle uunolle aloittelijalle selvisi tästä threadista suurinpiirtein, että miten tuon akun pyörästä löytää.. mutta kertokaas, kun ei täällä töissä ole mitään ohjekirjojakaan mukana, että minkäslaisen avaimen mä tarviin tohon fz6s:n tankin irrotukseen? Niin ja sit mun pitäis vielä keksiä, että millä ja miten mä saan sen akun ladattua, kun kaikesta päätellen se on mennyt ihan tyhjäksi...![]()
Kuten tästä voi huomata niin tämänhetkinen tietotaito rajoittuu lähinnä ajamiseen, tankkaamiseen ja öljyjen tarkistukseen![]()